ik voelde me niet lekker nadat ik in het ziekenhuis was geweest,het was heel warm en ik moest stil staan maar is er dan iets aan de hand?

ik voelde me niet lekker toen ik in een ziekenhuis was maar nu is dat nog steeds zo,[3 later]ik weet niet of ik nu iets heb of niet help me asjeblieft! [ik heb voornamelijk koppijn en buikpijn en keelpijn]

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
[3 later]
3 uur later?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee drie jaar, haha
(nee grapje)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3 dagen later?
3 weken later ?

Antwoorden (2)

Het lijkt erop dat je griep krijgt. Als ik jou was even je koorts opmeten. Mocht het allemaal erger worden, of je vertrouwd het niet helemaal, bel dan naar de huisartsenpost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je in een bepaalde situatie iets vervelends hebt meegemaakt, zoals jij in dat ziekenhuis, waarbij je het gevoel kreeg dat je flauw zou vallen of in ieder geval dat het niet goed met je ging, bestaat er een kans dat, wanneer je weer in eenzelfde situatie komt, dat vervelende gevoel weer terugkomt, dus dat je er al met een paniekerig gevoel heen gaat. Probeer jezelf, al zal dat niet meevallen, in te prenten dat er helemaal niets naars gebeurt, dat dat vorige keer zo was, maar dat het een eenmalig iets was. Anders kun je in een vicieuze cirkel terecht komen, waar het moeilijk weer uit te komen is. Succes!

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik hoop dat ik je vraag goed heb geinterpreteerd, ik begreep uit je vraag dat je er 3 jaar later nog last van had, dus daar ben ik van uit gegaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verkeerd antwoord als het 3 dagen later was, wat meer voor de hand ligt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je de vraag eerder had gelezen, stond er 3 JAAR later, vandaar ook de toevoeging. Dus beetje voorbarig!