Porno is expliciet, erotiek is impliciet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Erotiek' is een bredere term, waar je porno onder kunt scharen. Een paaldansende schaarsgeklede dame valt bijvoorbeeld niet onder porno, maar wel onder erotiek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
porno is dat je alles ziet wat er gedaan word..
erotiek is ook een vorm van porno, alleen niet zo .....erop gefilmd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij porno draait het eigenlijk meer alleen om "de daad", dus bv alleen neuken, pijpen enz, enz

Erotiek gaat niet niet alleen om daad, maar benadrukt ook veel meer aandacht voor de opwinding er om heen. Dus spanning, opwinding, nieuwsgierig maken, "spelen"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Porno is een dreun met een houten hamer, erotiek is kietelen met een veer.
Porno is schreeuwen, erotiek is ondeugend fluisteren.
Porno hoef je alleen maar te consumeren, bij erotiek moet je je fantasie gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 Mooi!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ heel goed
Kimath
13 jaar geleden
heel leuk omschreven :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha... de spijker op zijn kop gehamerd! +
Porno,laat idd de daad zien en alle eventuele bijkomstigheden.
Erotiek suggereert meer dan het laat zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de Dikke van Dale erop na slaat kom je het volgende tegen: erotiek = het geheel vd liefdegevoelens.
porno = verzamelnaam voor zinnenprikkelende lectuur, films, muziek, tekeningen enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Porno laat het fysiek- sexuele extravagant en soms een beetje banaal zien,terwijl erotiek meer ook,naast het sexuele aspect,het sensuele van de sex laat zien