weet iemand een middel om vroegtijdige zaadlozing te verhelpen. Buiten pillen of zalf . Ik heb gehoord dat er homeopatisch middel helpt? graag uw hulp

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.6K
jc54
13 jaar geleden
Nu wil je uitstellen, over 40 jaar zit je van, ehh komt er nog wat , vandaag, of morgen?

Het beste antwoord

oefenen! lekker vaak sex hebben dus, of aftrekken en iedere keer dat je voor je gevoel te snel gaat klaarkomen, denken aan iets dat je niet opwindend vindt, zoals premier balkenende of erica terpstra. dan zakt t gevoel weer weg en kan je weer verder. of er even uit gaan of een ander minder lekker standje doen, maar dat vind je partner misschien niet leuk. een condoom omdoen helpt ook, dan heb je minder gevoel. of..gewoon lekker klaarkomen en daarna nog een keer verder gaan vrijen! want je hoeft echt geen uren door te gaan. soms vindt degene met wie je sex hebt het juist ook wel lekkerder als je gewoon doorgaat en lekker klaarkomt dan dat je de hele tijd stopt en helemaal niet geniet en steeds alleen bezig bent met het uitstellen van je orgasme.
succes, en geniet ervan ;-)
ps van homeopatische middelen tegen snel klaarkomen weet ik nix, maar als ik jou was zou ik niets gaan slikken, het moet gewoon uit jezelf komen en door te oefenen lukt dat vanzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Probeer eens Durex Performa condooms. Daar zit wat lidocaïne in dat de boel een beetje verdoofd, zodat je het langer uithoudt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Sowieso helpen condooms goed, omdat het gevoel iets verminderd wordt. Goeie tip!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, maar die Performa doen er nog een hele dikke schep bovenop.
Kimath
13 jaar geleden
dat is inderdaad wel erg handig ja :)
ik dacht vlak achter je eikel knijpen voordat je klaarkomt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het schijnt zelfs mogelijk te zijn klaar te komen zonder zaadlozing. Hierdoor kan je als man zonder problemen vaker klaarkomen, net al een vrouw. Dit kan middels bepaalde oefeningen/training. Je zal zelf even moeten googelen want een site heb ik niet voor je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een foto van mijn oma...gegarandeerd NOOIT meer een zaadlozing!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vlak voor je het gevoel krijgt dat je gaat klaarkomen direct een vinger in je kont douwe, en als dat niet wil helpen stop je meteen een 2e vinger erbij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt geen middelen nodig, maar oefening. Om te beginnen als je masturbeert: ga door tot je voelt dat je *bijna* gaat klaarkomen, en stop dan tot dat gevoel weer minder wordt. Ga dan weer door, tot vlak voordat je klaarkomt, en stop weer. En zo een paar keer achter elkaar.

Als je dit regelmatig doet, leer je beter om het 'point of no return' te herkennen voordat het zover is, en kun je ook met een partner op tijd rustiger aandoen om vroegtijdig klaarkomen te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oefening baart kunst.
Tantra leert je ook je (bijna)orgasme te verdelen over je hele lichaam waardoor je niet zaadlozend) klaarkomt.
Verder kun je proberen even een iets ander tempo of standje waardoor je minder gestimuleerd wordt.

Its all in the mind ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien eerst een zaadlozing opwekken voordat je aan de sex begint, de tweede zaadlozing kost wat meer moeite.
Veel mannen die een ejaculatio praecox hebben kunnen vaak meerdere zaadlozingen hebben, na een korte pauze.
In deze pauze kun je je wijden aan de liefde voor je vrouw/vriendin zonder dat je teveel bezig bent met het eigen orgasme, dit is niet beledigend bedoeld!!
Maak van de nood een deugd, dat is beter en goedkoper
dan middelen gebruiken, wie zegt dat je maar een keer
mag klaarkomen!!