hoe wordt mijn man beter in bed?

wat kan ik doen zodat mijn man beter wordt in bed?
ik vind het moeilijk om naar voren te brengen.
zeggen wat ik graag wil is een optie, maar hoe zeg je zoiets?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.9K
jc54
13 jaar geleden
Istie ziek dan, dattie beter moet worden????????????
itsme
13 jaar geleden
Als hij ziek in bed ligt moet je de dokter roepen, de voorgeschreven medicijnen geven en goed verzorgen. Dan wordt hij weer beter in bed, kan hij zelfs weer opstaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In bed word je niet snel beter,laat hem af en toe een frisse neus halen, dat doet wonderen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flauwe reacties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog een flauwe reactie: De man moet iets naar voren brengen. Niet de vraagsteller!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
N**ken doe je met z'n tweeën. Wellicht zijn jouw verwachtingen niet realistisch?
Annswers
13 jaar geleden
Ik vind het knap dat je het durft te vragen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je!
Ik ga er vanuit dat ook andere vrouwen hier veel aan zullen hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar blijft de tegenvraag? :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah het brand ben nog maar 14 hoor da wil ik niet weten
Annswers
13 jaar geleden
@ Yorick, misschien kun je alvast leren voor later ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Yorick: dan moet je dit soort vragen ook helemaal niet gaan lezen :P

Het beste antwoord

Niet teveel over praten maar gewoon doen. Door tijdens het vrijen bijvoorbeeld zijn hand te pakken en hem te leiden naar de plekken die jij fijn vind. Laat zijn hand bijvoorbeeld voelen hoe jij gestreeld wilt worden.
Vertel hem wat jij lekker vindt, niet wat hij niet goed doet, maar vooral wat jij lekker vindt. Bijvoorbeeld tijdens het neuken zeg je, mmmm weet je wat ik lekker vindt.... als je (zus en zo doet).
Werkt gegarandeerd!
Maar maak het niet te zwaar beladen, ga geen gesprekken aan, stuur hem gewoon wat meer tijdens het vrijen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie :)
Kimath
13 jaar geleden
Geen minpunten gaan noemen tijdens de seks, dat is een afknapper. goed antwoord :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, positive feedback werkt goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanx!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad. Een beetje man wil z'n vrouw heus wel behagen, dus als je hem een beetje stuurt en aangeeft wat 'ie goed doet, zal 'ie dat wel onthouden. Maar zeggen dat dit en dat niet goed is, dan trap je hem op z'n pikkie.

Andere antwoorden (21)

Probeer hem spelenderwijs nieuwe dingen en technieken te leren. Leg hem in elk geval niet te veel druk op. Dan komt het vanzelf wel goed.
13 jaar geleden
door gewoon eerlijk te zijn en tegen je man te zeggen wat je wel prettig en niet pretig vind tijdens de sex
je man doet neem ik aan zijn best maar raakt bij jou waarschijnlijk niet de gevoeige snaar

dus gewoon eerlijk tegen hem zijn en desnoods zelf de plekken aanwijzen waar je bevredigd wilt worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon met hem praten en eerlijk zijn.
Niet zeggen dat het niet fijn is maar dat je het leuk zou vinden om eens wat anders uit te proberen. Beetje bij beetje en voorzichtig een hint geven zonder hem te kwetsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd ;lingerie, tantra cursus met z'n twee en een
fles Zubrovska (is een geoie vodka)voor jou(hij mag ook een slokje, maar niet teveel)..
en samne naar de sexshop mss ook?
pff ben bijna jaloers..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wilt niet mee naar zijn vrienden, je wilt dat hij meer presteert in bed. Uit jou profiel kan ik niets opmaken, is er misschien een groot leeftijdsverschil, liggen jullie interesses te ver uit elkaar, zijn jullie uit elkaar gegroeid? Het zijn allemaal factoren die mee kunnen spelen. Probeer de oorzaak te achterhalen, dan is er misschien een oplossing voorhanden. Het kan ook helemaal mis gaan. Als jouw man bijv. een dubbelleven lijdt.
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Is dat dezelfde persoon als die vragen vanmiddag? Dat had ik nog niet eens gezien.
jc54
13 jaar geleden
OPLETTUHH
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dubbelleven?
Annswers
13 jaar geleden
@ jc54 Waarom beantwoord je de vraag vanuit het oogpunt van de andere vraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik wil dat hij beter wordt in bed. Dat is toch een hele goeie vraag om je relatie beter te kunnen maken. Ik kan er toch ook niks aan doen, dat ik een man heb getroffen die helaas maar 1 partner heeft gehad die hem erg weinig heeft geleerd. Maar ik wil het niet alleen bij die ex-partner houden. Ook hij heeft soms met zijn ogen in zijn broekzak gezeten.
Kijk ik houd wel van hem, en vrijen met hem is altijd heel erg fijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het altijd heel erg fijn is, waarom stel je deze vraag dan eigenlijk? Je mag blij zijn met zo'n vent denk ik zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het mooi dat ze wil werken aan de relatie :) Het zou makkelijk zijn om te zeggen: joh laat maar zitten!
Het stellen van zulke vragen vind ik een teken dat ze er voor wil vechten :) Prachtig toch, dat ze wil verbeteren wat ze hebben zonder zomaar op te geven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Dannis: het is altijd fijn, wat wil je dan nog meer? Velen zullen jaloers zijn.
Goeie tips van Edje40! :)
De beste die er bij staan denk ik.

Ik heb nog even een deeltje van de puzzel misschien!

Als hij trouwens iets doet wat je WEL lekker vind, door bijvoorbeeld bovenstaande, geef hem dan ook bevestiging. Ga er niet vanuit dat als je het een keer heb gezegt hij het wel weet.. als je een man bevestiging geeft (oh, ja dat is lekker! of harder kreunen, of oh wow, ect.) dan zal hij dit voortaan enthousiaster doen. Bovendien kan je hier zelf ook meer van opgewonden/enthousiast raken.

Tijdens de sex praten kan soms moeilijk zijn, ik weet niet of jullie zulke sex talkers zijn... in dat geval is het fijn om dat eerst op te bouwen voor jullie allebei voor je hardop gaat zeggen wat je lekker vind. Of dingen gaat vragen van hem.

Als je ineens uit het niets zegt voelen jullie je daar misschien ongemakkelijk bij, dan werkt het natuurlijk helemaal niet meer.

Begin speels, word wat vocaler op een manier die voor jou prettig is, kijk hoe hij reageert en ga daar dan op in. Je zou bijvoorbeeld kunnen vragen wat hij lekker vind. Doe iets en vraag, hoe vind je dit? En als hij zegt lekker of net niet, dan kan je vragen: wil je het anders? harder, zachter ect. Dit kan bijv zachtjes op zjn rug krassen zijn of zijn billen vast hebben... iets simpels.
op die manier maak je wat jij doet bespreekbaar, hierdoor is het voor hem niet direct een aanval, maar iets wat hem OOK iets positiefs kan opleveren.
Dan kun je doorgaan: ik vind het ook lekker als je dat bij mij doet of, zou jij dat eens bij mij willen proberen?
je hebt ook kans dat hij dan uit zichzelf begint te vragen wat je graag wilt.... dit is ideaal!

hoe opener de sfeer die je creëert tussen jullie des te fijner de sex zal worden :)

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plusje. Veel positieve feedback geven helpt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
prachtig geformuleerd, heb er zelf ook wat aan !
Zijn vrienden niet leuk en nu hij zelf ook al niet.
Misschien een idee om eens een avond uit te trekken voor een goed lang en diep gesprek over deze onderwerpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist : +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pardon? Hij is helemaal geweldig. Ik heb nooit gezegd dat ik hem niet leuk vond.
! Wanneer een vrouw haar sex leven anno 2010 beter wil maken, wil nog niet zeggen dat ik mijn man niet graag zie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar de vraag impliceert toch wel een beetje dat hij niet goed in bed zou zijn. Het lijkt je hoog te zitten, anders zou je zo'n vraag niet stellen zou ik denken.
Maar goed, het is altijd goed om te zoeken naar verbeteringen en ik heb met mijn antwoord geprobeerd een suggestie aan de hand te doen.
Succes ermee !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
psies. Het zijn eigenlijk ook alleen maar hun eigen gedachten en gevoelens. Tja het zegt ook veel meer iets over de persoon zelf in kwestie. Ik herken me er totaal niet in wat de persoon schrijft.
Als je iets graag wilt, kun je toch het beste er over praten. Je kunt op een relaxed moment (bijvoorbeeld na de seks) eens met zijn tweeën gaan praten, wat vind jij nu leuk/lekker, waar fantaseer je wel eens over. Desnoods met een drankje erbij, voor beide is het wat eng om erover te praten, maar het is ook goed voor de relatie.

Op het moment dat je bezig bent, kun je hem de juiste richting op wijzen, door iets anders te gaan liggen, of met je handen zachtjes de goede kant op duwen. En als hij iets goeds doet, gelijk zeggen: oh, dat was lekker/dat plekje voelt fijn.
Gewoon met zijn tweeën lekker gaan spelen, en ontdekken wat leuk is.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij zijn veel mannen niet zo in voor een diep gesprek na seks :).
Kimath
13 jaar geleden
haha, dat kan ja, er zijn er veel die in slaap vallen.
Maar ik heb een vriend gehad, en die was juist klaarwakker na de seks, dus dan kun je wel even praten :)
Voorstellen om samen een pornofilm te gaan kijken en daar ideeen uit opdoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens gezellig met hem en zijn vrienden stappen.
Neem ook jouw vrienden en vriendinnen mee.
Deel een leven samen.
Wordt goeie maatjes.
Dan is het makkelijker om dingen tegen elkaar te zeggen.
Als de band goed is in het dagelijks leven,
dan is het ook makkelijker om in bed aan te geven
wat je fijn vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dit een heel raar antwoord.
Ik krijg bijna de neiging om me te gaan verdedigen van het geen wat je hier schrijft. Ik hoef dus niet verder uit te leggen dat wat je schrijft absoluut niet overeenkomt. Ik vroeg om de manier waarop ik ervoor kan zorgen dat hij beter kan worden in bed,... en niet iets wat sowieso al de basis van een relatie is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mee eens!
Draai het ook eens om!
Misschien denkt jouw man wel dat JIJ beter in bed zou moeten worden.

COMMUNICATIE is zo heel belangrijk in bed, en het hoeft niet eens met woorden. Gevoel en gebaar zijn minstens net zo belangrijk.

En wat is beter? Wat versta jij daaronder??

Hoe je zo iets zegt? Dat is toch niet zo moeilijk?
Tenminste, als er wederzijds liefde en vertrouwen is, kun je toch alles met elkaar bespreken?

Moeilijkste in deze drukke maatschappij is misschien wel het juiste moment te kiezen om er over te praten.
In de rij achter de kassa bij de supermarkt lijkt me niet het meest geschikte moment.

Maar vrijdagavond na een leuke film, of zondagochtend na een lekker ontbijtje...

Tot slot, ga samen sporten!

En dan heb ik het niet over dammen.

Of bezoek eens een parenclub. Zie hoe anderen het doen en doe ideeën op.

Van sleur wordt niemand beter. Jouw man niet en jij evenmin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe je zoiets naar voren brengt, is heel eenvoudig zodra je zelf beseft dat het helemaal geen beladen onderwerp is. Je kunt niet van elkaar ruiken waar de ander zin in heeft, het is dus heel normaal het te zeggen.

Zoals je de vraag stelt, lijkt het erop dat je je zoiets voorstelt als 'schat, ga even zitten, we moeten praten over je prestaties in bed'. En je voelt (heel terecht!) aan dat dat niet de manier is.

Probeer je in plaats daarvan eens deze situatie voor te stellen: 'schat, weet je waar ik zin in heb? Fluister fluister wil je mee naar bed nemen (of de bank of de eettafel) fluister fluister wil dit met je doen / wil dat je dat met me doet.' Dat alles met een ondeugende twinkeling in je ogen en een geile lach op je gezicht.

Resultaat:
- In plaats van dat hij het gevoel heeft tekort te schieten, heeft hij het gevoel dat je hem begeert. Ergo: hij zal enorm zijn best doen.
- Je hebt hem expliciet verteld wat je wilt, zodat hij weet op welke manier hij zijn best gaat doen.
- Omdat jij er vrijuit over praat wat je lekker vindt in bed, wordt dat voor hém ook gemakkelijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een relatie bestaat uit vertrouwen en eerlijkheid. Jij kan bijv. aangeven wat je lekker vind.. zo breng je het niet negatief. Als hij het goed doet zeg het hem dan. Dit onthoud hij. Hij wil natuurlijk ook dat jij geniet want zo geniet hij ook.
Als die iets onzeker is doe jij dan handelingen bij hem zo komt hij in de stemming en ziet dat er vooral geen schaamte o.i.d. hoeft te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je wel met hem erover moet praten. Vooral over wat jij verwacht van hem maar ook kan hij dan aangeven wat hij van jou verwacht. Seks is iets waar je beide van moet genieten en iedere keer hetzelfde is saai. Ik bekijk het net als eten. Elke dag kaas op brood verveeld ook. En dan wil ik eens wat anders. Met seks net zo. Aleen hij maar boven en verder niets verveeld. ( is een voorbeeld he). Dus samen praten en tot een oplossing komen. Veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorgen dat je zelf beter wordt !

Je man kan niet raden wat jij leuk of prettig vindt natuurlijk, jij kunt hem echter wel leiden, sturen en aanmoedigen. Sex is een spel dat je met zijn tweeën speelt, en als de een er weinig van lijkt te bakken, vrijt de ander vermoedelijk ook de sterren niet van de hemel.
En hoe zeg je zoiets ?? Nou, gewoon, letterlijk. Mannen kunnen niet zo veel met hints en subtiele aanwijzingen ; die moet je gewoon letterlijk zegen waar het op staat en ze soms letterlijk de weg wijzen. Vinden ze in de regel hartstikke geil trouwens, dus geen probleem. En bij de koffie aan de ontbijttafel is het je misschien wat te heftig of te ordinair, maar als de stemming in bed goed is, zal het je soms zelf verbazen wat je uit je strot krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan,dat jullie als man en vrouw wel zo vertrouwelijk met elkaar omgaan dat je zo iets kunt zeggen tegen elkaar. Daarbij ga je er van uit,dat het aan je partner ligt, maar vraag toch je zelf een af, of jij daar ook niet mede schuldig aan bent.
Vergeet niet dat van de man vaak de meeste activiteit verwacht wordt, terwijl veel vrouwen vaak alleen maar een passieve rol in het gebeuren spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet forceren.
Denk dat je zelf beter moet beschrijven wat goed is.
Is jullie relatie nog wel goed of is het puur in bed?
Misschien is hij wel goed maar is het puur in jou beleving.
Is er een rem? Zit het tussen zijn oren? Probeer je zwanger te worden? Wilt hij dat niet? Angst en sex gaan moeilijk samen.
Of is er geen rem en lijkt hij verveelt? Is hij een jaloers type, flirt met andere mannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Foxesther;

Zie het niet als een probleem maar als een kans; jij houdt van die man en wilt hem alleen wat bedrevener en ervaner hebben. Het mooie is nu dat je hem niets meer hoeft af te leren, enkel maar nieuwe kunstjes bij te brengen en dan nog wel van het soort dat jij leuk en lekker vindt. Je hebt de ideale gelegenheid om uit jouw man of vriend de speciaal voor jou opmaat gemaakte minnaar te creëeren. Het enige wat je hoeft te doen is vaak het initiatief te nemen en hem duidelijk maken wat je wensen zijn. Geloof me, heel veel mannen vinden dat fantastisch. Jij blij, hij blij. Go for it!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga er vanuit dat jullie een relatie hebben daar moet gecommuniceerd worden dus kortom praat er over en ook tijdens de seks wat jij goed en slecht vind
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spannend maken popke!!! Dat werkt het beste, niet alleen maar zeggen wat hij moet doen, zelf ook anticiperen. Goeie sex is gewoon keihard (of juist heel zacht) werken. Experimenteren, spanning je sexleven brengen en wel degelijk zeggen wat je wilt! Misschien niet tijdens het sexen zelf, maar op een zo'n moment dat je samen bent je je voelt dat je alles tegen elkaar kunt zeggen wat je maar wilt. Relaties zijn hard werken, sex is niets anders dan dat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet hoelang jullie al bij elkaar zijn maar begrijp dat het moeilijk is dat het sexleven wat jullie altijd hadden
niet bevredigend genoeg is voor jezelf en je partner altijd in de veronderstelling dat het wel ok is.
Hoe was het vroeger ? misschien kan je beginnen weet je nog dat we toen .....? Heb zin om net als toen we elkaar pas leerde kennen deed je dit met mij en dat vond ik zo lekker.... langzaam aan beetje bij beetje aangeven en leidt af en toe hand naar je gevoeligste plekjes,laat zelf merken als hij per ongeluk goed zit dat je zelf ook geluidje maakt oh ga door of zoiets,die mannen tasten af en toe ook in het duister wat vrouwen lekker vinden.
Veel succes .