Nee, dat kan niet.

Wat wel kan, is dat je net (beginnend) ongesteld aan het worden bent, maar dat je het nog niet echt merkt. Als je dan seks hebt, is het in principe mogelijk dat direct daarna het eerste bloed naar buiten komt. Dat komt dan door alle (spier)bewegingen.

Had je geen sex gehad, dan had je pas een paar uur later gemerkt dat je ongesteld was geworden. Daardoor lijkt het net of sex tot ongesteldheid leidt, maar dat is dus niet zo.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee. Dat heeft puur met hormonen te maken.
Sex kan niet lijden naar je eerste menstruatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En sex heeft niet met hormonen te maken?
Het een kan het ander opwekken, met als bij effect menstruatie.
Ik denk echter wel dat er bij de eerste menstruatie nog wel wat meer nodig is: Het lichaam moet er a.h.w. aan toe zijn.
Maar bij oudere vrouwen komt het regelmatig voor.
nee er kan wel n kleine bloeding optreden,en kleine krampjes in je onderbuik veroorzaken.het ligt er natuurlijk ook aan welke voorbehoedsmiddelen je gebruikt.ik heb er namelijk zelf ook last van.

Toegevoegd na 45 seconden:
het kan geen kwaad maar is wel vervelend