Is het mogelijk om tijdens een erectie te urineren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

anatomisch gezien kan het niet. De prostaat zwelt op en drukt de plasbuis dicht. Dit is echter alleen in opperste staat van paraatheid(oftewel volledige erectie.) Als de erectie iets afneemt(de prostaat slinkt al eerder dan dat de werkelijke stijve minder stijf wordt) wordt het wel meer mogelijk. zie bij de bron het koopje voortplanting.

Bronnen:
http://www.urolog.nl/urolog/php/patients.p...

Ja hoor, maar je moet wel goed oppassen dat je het niet in je ogen krijgt!

Ja dat kan alleen met moeite

Ja, dat is gewoon mogelijk! Alleen je moet geen hekel hebben aan dweilen!

ja.. dat kan.. maar je hebt de straal dan meestal niet onder controle.. voor je het weet zeik je in je eigen bek

Nee, het stuk van de plasbuis dat uit de blaas komt, sluit door zwelling van de penis en spieren daaromheen. Dit gaat vanzelf. Urine zou de zaadcellen kunnen beschadigen. Ze komen immers door dezelfde (plas)buis naar buiten. Hetzelfde gebeurt tijdens de erectie waarmee veel jongens en mannen 's ochtends wakker worden. Daarom duurt het soms even voordat ze kunnen plassen. Dit kan namelijk pas als de penis minder stijf is.

Bronnen:
http://www.youxme.nl/kan_een_jongen_plasse...

Als vrouw hoef ik geen ego-antwoord te geven, dus hier het onpartijdige antwoord: Het kan. Ik heb het gezien.

Het is mij nog nooit gelukt. Wel als hij iets minder stijf is. Als ik het goed heb, mag het niet eens kunnen ivm met het doden of beschadigen van de zaadcellen.

In je profiel staat niet of je man of vrouw bent. Als je een vrouw bent dan heb je al genoeg antwoorden kunnen lezen. Het kan dus. Als je man bent moet je het even proberen. Ga wel zitten op het toilet en druk de boel even de kop in anders heb je letterlijk en figuurlijk een hoop gelul achteraf.

Als je een man bent, zou ik aanraden vooraf naar de toillet te gaan, als dit voorkomt zoals hierboven vermeld, heb je meer kans op prostaatkanker, prostaat is niet in staat twee geleiders door te verbinden naar de penis.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100