Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

anatomisch gezien kan het niet. De prostaat zwelt op en drukt de plasbuis dicht. Dit is echter alleen in opperste staat van paraatheid(oftewel volledige erectie.) Als de erectie iets afneemt(de prostaat slinkt al eerder dan dat de werkelijke stijve minder stijf wordt) wordt het wel meer mogelijk.

zie bij de bron het koopje voortplanting.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ja hoor, maar je moet wel goed oppassen dat je het niet in je ogen krijgt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan alleen met moeite
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat is gewoon mogelijk!

Alleen je moet geen hekel hebben aan dweilen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja.. dat kan.. maar je hebt de straal dan meestal niet onder controle..
voor je het weet zeik je in je eigen bek
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha goeie,ga voortaan zitten en leg m onder de rand van de wc.
Nee, het stuk van de plasbuis dat uit de blaas komt, sluit door zwelling van de penis en spieren daaromheen. Dit gaat vanzelf. Urine zou de zaadcellen kunnen beschadigen. Ze komen immers door dezelfde (plas)buis naar buiten. Hetzelfde gebeurt tijdens de erectie waarmee veel jongens en mannen 's ochtends wakker worden. Daarom duurt het soms even voordat ze kunnen plassen. Dit kan namelijk pas als de penis minder stijf is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als vrouw hoef ik geen ego-antwoord te geven, dus hier het onpartijdige antwoord:

Het kan. Ik heb het gezien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, als ik het wil zien hoef ik mijn man 's ochtends maar te volgen naar de wc!
Het is mij nog nooit gelukt. Wel als hij iets minder stijf is. Als ik het goed heb, mag het niet eens kunnen ivm met het doden of beschadigen van de zaadcellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In je profiel staat niet of je man of vrouw bent. Als je een vrouw bent dan heb je al genoeg antwoorden kunnen lezen. Het kan dus. Als je man bent moet je het even proberen. Ga wel zitten op het toilet en druk de boel even de kop in anders heb je letterlijk en figuurlijk een hoop gelul achteraf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een man bent, zou ik aanraden vooraf naar de toillet te gaan, als dit voorkomt zoals hierboven vermeld, heb je meer kans op prostaatkanker, prostaat is niet in staat twee geleiders door te verbinden naar de penis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Medisch gezien kan het niet, praktisch verschilt dit per man.
De ene man kan helemaal niet plassen, de ander heeft een dun straaltje en weer een ander een dikke lange straal van 3 meter.
Verder speelt de grote een rol, de leeftijd(volgroeiïng, maar ook ouderdom) en uit eigen ervaring speelt de strakte van de voorhuid ook een rol.
Voor mijn besnijdenis toen ik ook nog obesitas had stond mijn pik naar voren en kon ik moeilijk plassen, hoop druk uit moeten oefenen en een dun straaltje.
Na mijn besnijdenis en inmiddels genezen van obesitas staat mijn penis helemaal omhoog en gaat plassen makkelijk met een dikke zeer lange straal. Penis is ook veel groter geworden na mijn besnijdenis. Conclusie dat een te korte en te nauwe voorhuid de groei in de weg zat en de pisbuis als het ware afkneep.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding