hoe kan ik leren een orgasme te krijgen als vrouw?

ik wil graag een training of cursus daar voor doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (7)

weet niet of er dergelijke cursussen bestaan, wel boeken die je leren te ontspannen en je lust op te wekken. daarnaast een goeie partner en dan zou het helemaal goed moeten komen, succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar heb je geen partner voor nodig schiethummel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het lijkt me wel een pre... ? maar idd, solo kun je ook genieten ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is veel moeilijker om te leren met een partner klaar te komen dan om jezelf klaar te laten komen.
Contact opnemen met een seksuoloog zou mogelijk zinvol zijn. Daar kan eventueel worden bekeken wat de oorzaak voor het niet krijgen van een orgasme.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is het meest flauwe antwoord dat er bestaat maar: oefenen, oefenen, oefenen! (-: ontspannen en een partner die je laat zijn wil ook wel eens helpen, je zal aan moeten geven wat wel en niet prettig is en wat je een lekker gevoel geeft. Daar samen op doorgaan maar maak er in vredesnaam geen heilig moeten van want dan word het een wedstrijd en lukt het je nooit!..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leer eerst zelf je eigen lichaam kenne, hoe gek het ook klinkt hoor.
Maar als jij niet weet wat jij lekker vindt, weet die ander het ook niet.
Mastrubeer gewoon om daar achter te komen en wanneer je dat lekkere gevonden hebt, heel egoistisch zijn dan en alleen maar daaraan denken en van genieten.
Ik hoop dat dit je zal helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een viborator en hou hem lang op je clitoris....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Train uw bekken, tijdens dat u zelfstandig masturbeert, gebruik één of twee vingers en zorg dat je uw clitoris (g-spot) mee masturbeert, velen vergeten dit. Zodat u gemakkelijker een orgasme krijgt.

Hieronder ziet u een kum cursus ;-b
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er eens een boekje op wilt naslaan, lees dan Het Orgasmeboekje, sekstips voor meisjes van Kate Taylor , isbn 9026928548. Of kijk op www.momboeken.nl

HdW