Ha, die Infinium;

Moeilijk antwoord op te geven als je niet aangeeft waarmee je in deze 2010 wilt vergelijken. Maar in het algemeen denk ik dat vrouwen in de laatste halve eeuw onafhankelijker en vrijer zijn geworden in de seksualiteit. mannen hebben een stuk van hun oude dominantie moeten inleveren. Omdat vrouwen dus meer keuzes hebben gekregen dan vroeger kan het haast niet ander dan dat ze ook selectiever zijn geworden. Vroeger waren ze immers veel meer afhankelijk van een maan, tegenwoordig kunnen ze voor hun dagelijks bestaan ook voor zichzelf zorgen en hun partner op bepaalde criteria selecteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Natuurlijk kan ik me helemaal vergissen, hoor, maar volgens mij is dit hetzelfde, zoals het altijd is geweest, zolang er mannetjes en vrouwtjes bestaan....
Een man kan en wil altijd : over hoe meer vrouwen hij zijn zaad (=genen) kan verdelen, hoe liever het hem is - dit is in zijn genen zo voorgeprogrammeerd.
Een vrouw is selectief : zij moet 9 maanden een baby dragen, en dan is het wel zo handig, als een man dan goed kan jagen, zijn mannetje staat om haar te beschermen, als zij niet meer zo lichtvoetig kan vluchten door haar dikke buik, en als hij er nog een beetje leuk uitziet ook, is dat extra-meegenomen.
Dus proberen mannen aan te pappen, wild te flirten, en zo mogelijk een vrouw in bed te praten, terwijl vrouwen etaleren, hoe begeerlijk ze zijn, hoe mooi hun lichaam is, en lokken, om zo van dichtbij te kunnen kijken, welk van de haar omringende mannetjes het 'beste' is....

Niets nieuws onder de zon, hoor, en dat er in de tienerjaren wild geexperimenteerd wordt in dit spel van uitlokken en najagen is ook al zo oud als de weg naar Rome (nog veel ouder, natuurlijk, vanaf het moment, dat we uit de bomen kwamen, en op onze 'achterpoten' gingen lopen, en in groepjes gingen leven)...

(Of denken de jonge mensen van nu écht serieus, dat ze iets nieuws ontdekt hebben op sex-gebied? Een nieuw wiel hebben uitgevonden? Nee, hoor, dit spel is welliswaar voor ieder mens nieuw, maar het wordt al eeuwen volgens dezelfde regels gespeeld....)

De beslissende stem of 'het' ervan komt, is altijd de vrouw.

Tenzij je de pech hebt, in een cultuur geboren te worden, waar mannen alles, en vrouwen niets mogen : maar dan zou je meer van verkrachtingen moeten spreken dan van sex.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk de Vrouwen , omdat de meeste mannen ( zo is het meestal , uitzonderingen daargelaten) vaker sex willen , maar de vrouwen bepalen of het uiteindelijk plaats vindt . Ik denk ook dat veel vrouwen uiteindelijk maar eraan toegeven om de goede vrede te bewaren , met alle respect . Heb het hier niet alleen over 2010 , maar ook de jaren teruggezien ! Dit mannengedrag zie je bij bepaalde mannelijke dieren ook terug , hebben we het daar van , of hebben zij het van ons !? Als man moet ik eerlijk zeggen dat wij op dat gebied misschien een foutje in de genen hebben , en zou het verstand het van het gevoel moeten kunnen winnen . Wederzijds respect ! Sorry ik ben wat te ver uitgeweken met mijn antwoord , maar gevoelens verwoorden is niet altijd makkelijk en ik stuur hem toch door ! Gr.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij zijn vrouwen selectiever. Vrouwen kunnen ook veel moeilijker dan mannen sex en liefde van elkaar loskoppelen. De meeste mannen kunnen en willen altijd wel, en veel mannen zijn weinig kieskeurig als het alleen voor de sex is, maar een vrouw zal niet snel naar bed gaan met een man die ze eigenlijk niet ziet zitten, puur voor de sex dus.