ja dat kan zeker
misschien zie ik het verkeerd maar je anus is er niet voor gemaakt om er iets in te stoppen
althans bij mij staat alleen exit
zo voorkom je een hoop narigheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo is het!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeh, braaf hoor!

Andere antwoorden (7)

Ja. En een heleboel andere ziektes afkomstig uit darmbacterien. Dat is nu een plek om altijd condoom te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen argumentatie of reden nodig. De vraag is duidelijk, het antwoord ook. Ik heb ook geen commentaar op het antwoord hieronder, dan heb je het verkeerd gelezen, ik heb zelfs een plus gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dan geef je een min? Ik vind dat wel erg zielig, de vraagsteller vraagt toch niet waarom het zo is, alleen of het zo is.
Ja natuurlijk! Bovendien heb je bij anale sex een verhoogd risico op bloed/spermacontact.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, wanneer het goedje van de man in het lichaam van de vrouw (of andere man...) terecht komt, kan je ook een SOA krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker wel... Oppassen dus jij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alvast bedankt voor de waarschuwing lexje maar ik ben nog 5 jaar minderjarig en ben er nog niet aan toe.
Nou en of!!!

En het is logisch he?
Denk eens na: Poep is smerig, zit vol bacterien die het lichaam uitstoot.

Even een korte mop: zwemmen twee spermatozoiden achter elkaar. Zegt de een tegen de ander: keer om! Poep!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Menjy;

Niet allen kun je een SOA oplopen via anale seks, het is zelfs de meest onveilige seksuele activiteit als die zonder bescherming wordt uitgevoerd.