Hoe pijp/trek je een onbesneden man af?

Hoi, ik heb 2 voormalige relaties gehad waarbij m’n partners toevallig beide besneden waren. Ik heb dus nog nooit een onbesneden man afgetrokken of gepijpt en ben nu aan het daten met iemand waardoor ik me af vroeg als er verschillen zijn, zoals moet je de voorhuid altijd naar achteren trekken bij pijpen en aftrekken of moet hier geen rekening mee gehouden worden, etc

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
26.4K

Antwoorden (2)

Op https://www.nvsh.nl/seksuele-informatie/de-kunst-van-het-vrijen/de-pijpkus-pijpen/ vind je hierover:

"Als de jongen niet besneden is beweeg je de voorhuid zachtjes naar beneden. Let op het toompje (het stukje huid waarmee de (voorhuid vastzit aan de onderkant van de eikel). Dat is een gevoelig plekje, soms wat aan de strakke kant. Lik zachtjes en vochtig met je tongpunt, afwisselend in tempo. Breng de voorhuid weer over de eikel aan, en weer terug. Als je hem in je mond neemt, wees dan voorzichtig met je tanden. Als je hem in en weer uit je mond neemt, met lange trage of korte snelle bewegingen, kun je de voorhuid naar beneden houden zodat de eikel bloot is. Of je beweegt de voorhuid helemaal mee naar boven. Maak hem dan wel goed nat. Je kunt met de hand die je om zijn pik hebt meebewegen in het tempo van je mond. Wissel dit af met likken of zogenaamd bijten met je lippen voor je tanden."

Op https://www.nvsh.nl/seksuele-informatie/de-kunst-van-het-vrijen/masturberen/ vind je deze informatie, ook van toepassing bij aftrekken door een ander hoewel het gaat over masturberen:

"Jongens masturberen gewoonlijk door met een paar vingers of hun hele hand over hun penis te strijken of te wrijven, of door alleen de voorhuid ritmisch over de eikel heen en weer te halen, totdat ze klaarkomen. Meestal glijdt de voorhuid heen en weer over de eikel of over het onderste stukje hiervan, tenzij de voorhuid hiervoor te nauw is."
3 jaar geleden
Dit verschilt per man. Je moet kijken wat hij fijn vindt. Zelf trek ik de voorhuid altijd naar achteren. Ik heb ook vriend gehad die dit niet fijn vond.