Kan een mens ontsnappen aan de biologische d(w)(r)ang tot voortplanting?

Ik denk de hele dag aan en droom 's nachts van seks. Ik heb geen partner(s) en masturberen verandert er ook niks aan. Ik blijf obsessief aan voortplanten denken. Mijn lichaam laten verminken of middelen innemen teneinde die drang af te remmen wil ik niet, ik wil mijn lichaam zo gezond en natuurlijk mogelijk houden.
Voortplanten zonder seks boeit me weinig maar ik heb het wel een paar jaar gedaan.
Het is dusdanig intens dat ik bijna onafgebroken vagina's zie voor mijn geestesoog. Wanneer ik onder mensen ben wordt mijn blik ook de hele tijd naar de billen van vrouwen getrokken.
Ik functioneer verder wel normaal, ik doe mijn werk heel goed en graag maar terwijl ik werk zie ik in mijn verbeelding dus ook de hele tijd vagina's en heb ik fantasiën van wat ik ermee wil (beffen, penetreren...)
Ik leer ermee leven omdat ik besef dat dit niks meer is dan de natuur die een lichamelijk heel gezond persoon dwingt tot reproductie. De enige uitweg lijkt me wanneer vrouwen zich ook ter beschiking zouden stellen en ik dus meerdere keren per dag seks zou hebben maar ik besef dat dit althans in onze streken niet zal gebeuren. Ik was ooit 7 maanden in Brazilië en daar viel het me op dat men wel veel meer geneigd is tot seksualiteit. Terugkeren daarheen zit er voorlopig niet echt in omdat ik een dochtertje van 7 heb waar ik heel goed voor zorg maar die ook bij haar moeder woont. De moeder is ook helemaal niet van plan naar andere oorden te trekken.

2.4K
tinus1969
5 jaar geleden
Je hebt geen last van 'drang tot voortplanting; je lijkt me gewoon seksueel gefrustreerd. Je fantaseert over 'meerdere keren per dag seks', maar hoe lang is het geleden dat je gewoon seks hebt gehad?
carmel163
5 jaar geleden
Als ik je goed begrijp, wil je seks hebben met het doel om iemand te bevruchten. Maar dat is toch gewoon maar een idee, iets in je hoofd? Misschien heb je in die jaren dat je seks had zonder de voortplantingsgedachte, wel 4 kinderen verwerkt, wie weet? Niet alle anti-conceptie is waterdicht. Is in retrospect, die seks dan anders?
Als ik jou was, zou ik seks gaan hebben met het idee dat er een kind uit voort kan komen, als je dat nodig hebt om die seks beter te maken. Mensen hebben allerlei fantasieen tijdens het hebben van seks, daar is niets mis mee.
Ritsuka
5 jaar geleden
Een afspraak met de huisarts om je te laten doorverwijzen lijkt mij een goed idee.
Dan kun je werken aan een oplossing voor je seksuele frustraties.
Ritsuka
5 jaar geleden
Is betaalde seks een optie?
Goeievraagstell
5 jaar geleden
Betaalde seks zou misschien gedeeltelijk een oplossing kunnen zijn, als ik het me kon veroorloven. Hoewel ik ook wel het idee moeilijk opzij zou kunnen zetten dat ik te maken zou hebben met een onbevruchtbaar exemplaar.
Ritsuka
5 jaar geleden
"onbevruchtbaar exemplaar" zeg je.
Je praat hier wel over een vrouw van vlees en bloed, met gevoelens.
Als je zo over vrouwen denkt en praat raad ik je aan om zo spoedig mogelijk professionele hulp te zoeken.
TurfGraver
5 jaar geleden
Professioneel hulp lijkt mij zeker een goed advies.
Zeker omdat je ook nog een dochter hebt.

Antwoorden (1)

Nee, dat kan niet.
Net zomin als je je kunt onttrekken aan de drang tot eten en drinken.
5 jaar geleden
Goeievraagstell
5 jaar geleden
Ja dat vreesde ik al. Maar de drang tot eten en drinken onddrukken zal nefastere gevolgen hebben dan die tot seks lijkt me. Is het denk je ongezond om de druk tot voortplanten te onderdrukken?