waarom houden vrouwen het langer vol dan mannen onder het vrijen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat houden vrouwen langer vol onder het vrijen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh ja? mn vriendin lukt t nog steeds niet

Het beste antwoord

Dat klopt dat is waar... En dat komt omdat mannen moeten op elk moment kunnen presteren...

De man kun je vergelijken met een knaller, als je het lontje ontsteekt weet je dat de knal binnen een paar minuten (lees seconden) afgaat...

De vrouw is net als een grote pan met water, die warmt heel langzaam op en alleen bij 100° kookt het en geen seconde eerder...

Daarom...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Tjee, ik wil mijn medeleven betuigen met zo veel ellende.
Kun je daar niets aan laten doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het een mooie vergelijking...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zei net tegen mijn vrouw "hee, je bent een pan met water", nu heb ik een afdruk van 4 vingers op mijn wang, de duim schaafde gelukkig mijn neus.
Dank je wel grmblll
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+je goed antwd maat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 mooie vergelijking.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh en AM, get a life. Nu geeft hij eens een goed antwoord, met mooie beeldspraak en nu moet je hem nog hebben!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooie beeldspraak! +

Andere antwoorden (11)

dat ligt er ook een beetje aan wie er boven of onder ligt.
14 jaar geleden
Omdat de clitoris en de g-spot vaak moeilijk te bereiken zijn.
De eikel van een man wordt tijdens de coïtus constant gestimuleerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat in jou relatie de man het meeste werk doet, dit is namelijk niet altijd het geval.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is 'jouw' relatie, excuus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vrouw kan meerdere orgasmes na elkaar krijgen. Bij de man neemt na één orgasme de erectie meestal snel af.
Sommige mannen kunnen ook wel twee keer achter elkaar klaarkomen, maar de spanning is er dan meestal wel af.
(Uitzonderingen daargelaten). Het is namelijk zo, dat je na een flinke inspanning vermoeid raakt. Dan heb je je bloed allemaal nodig om weer op adem te komen. Hietoe zal dus ook het bloed uit de zwellichamen in de penis zich terugtrekken, waardoor dus de erectie afneemt.
14 jaar geleden
Wie zegt dat. Bij mij is dat juist andersom.Dus antwoord op je vraag, "dat is niet zo"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In mijn ervaring (en vrienden om mij heen) ben ik het ook absoluut niet met je eens. Ik wil vaak vaker, meer en langer dan mijn partners in bed. Ligt er maar helemaal aan hoe de verstandhouding is tussen de twee vrijende mensen is ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is wel een algemeen aanvaard vooroordeel, maar ik denk niet dat dit zo algemeen waarheid is.

Niet alle mannen houden het maar kort vol, sommige kunnen meer dan 12 uur doorgaan.
1 - niet alle mannen hebben snel hun hoogtepunt (bv alcohol drinken stelt dit uit)
2 - niet alle mannen verliezen hun hardheid na het hoogtepunt, en kunnen dus vaker
3 - er zijn ook mannen die vaker kunnen klaarkomen.

Er zijn ook beperkingen bij vrouwen
4 - niet alle vrouwen kunnen meerdere hoogtepunten hebben.
5 - vrouwen krijgen op den duur last van wrijving, waardoor het pijnlijk wordt; dit gaat bij de een sneller dan bij de ander..

Mannen die geen last van de beperkingen hebben houden het vaak langer vol dan dan vrouwen, omdat hun huid minder gevoelig is voor de wrijving.

Als je het antwoord op je vraag zoek, dit staat in de negatieven van eerste vier antwoorden, hier samengevat:
- mannen die snel hun hoogtepunt hebben,
- mannen die hun hardheid verliezen na het hoogtepunt, en kunnen dus vaker
- mannen die slechts een keer kunnen klaarkomen per vrijpartij.
- vrouwen die meerdere hoogtepunten hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry hoor, maar als vrouw last krijgt van ehm wrijving dan is ze gewoon droog, en als vrouw droog tijdens het vrijen is dan klopt er iets niet :D En als je alcohol en dergelijke gebruikt om het 'uit te stellen' dat is in feite juist het beperken. I.m.o.
klopt niet helemaal, heb vaak juist het omgekeerd. Mede doordat ik veel sport en dus redelijk goed conditie heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus jij bent de perfecte man...als het op sex aankomt?Jij kan ook 4-5x per sexbeurt?
Omdat stil liggen minder energie kost dan je opdrukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit kun je in zijn algemeenheid beslist niet stellen,
Factoren als leeftijd, libido, hormonale huishouding, gezondheid/fitheid en de mate van lust op dat moment bepaalt de balans wie van het stel het het best presteert.
De door oxitocine(verliefdheidshormoon) opgejaagde lijven van jonge mensen houden het vaak heel lang vol,
zje lichaam beloont je met een stoot prethormonen en dat geeft een enorme drive aan mannen EN vrouwen.
In mijn jonge jaren had ik een buurman met een best leuk uitziende vrouw.
Hij vertelde mij dat hij na 2-3X kapot was en zijn vrouw meer wilde.
Dat was voor mij toen moeilijk te begrijpen, 7-8 keer op een nacht was voor ons geen enkel probleem.
Dat is nu helaas wel anders......
We hebben er een paar prachtige mannen aan overgehouden, waarvan we elke dag genieten, al zijn ze allang volwassen.
Mannen die beduidend minder zin hebben dan hun vrouw
(dat komt meer voor dan je denkt)kunnen hun vrouw misschien vragen een wat actieve rol in te nemen, het is echt geweldig om je vrouw eens de leiding te geven, vooral als ze ook nog vindingrijk is en de g spots gaan bewerken, ze moeten de jonge heer dan juist even met rust laten.
Als ze bedreven zijn, laten ze je als man sterretjes zien.
Als het scrotum meer lijkt op gedroogde pruimen(letterlijk bedoeld), dan is het even op en moet manlief even aansterken. Een man heeft gemiddeld in zijn leven 1-2 emmers zaad te geven, daarna is het vaak wel op.
Het zijn echter genoeg zaadcellen om een wereldbevolking te stichten.
Als je daar zo tegenaan kijkt is dat nog een hele prestatie.
Vrouwen die klagen over hun man (zeker tov. anderen)
breken zijn zelfvertrouwen af , wat de testosteron niet ten goede komt.
Geniet, maar accepteer dat een zak op een bepaald moment leeg is...
Na drie dagen is, als je gezond bent ,de depletie opgeheven.
Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn ervaring is omgekeerd, dus ik kan je niet zeggen waarom. De meeste vrouwen krijgen naar een uurtje of wat last van wrijving, mannen niet.