waarom lukt het niet om seks te hebben?

Ik en mijn vriend zijn nu 1,5 maand samen ja dat is niet veel ik weet het maar. We zijn beide wel zover om seks met elkaar te hebben, we kennen elkaar al 2 jaar. Maar toch lukt het niet om de penis er in te krijgen het topje van de penis lukt maar als hij dan verder probeert te drukken doet het pijn en stoppen we. Het doet dan namelijk pijn en hij wil mij geen pijn bezorgen.

Het lukt weer wel om 2 vingers in te brengen met vingeren.

Wat kunnen wij hier aan doen?

eventueel tips? of advies?
of wat het is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Als jullie er samen klaar voor zijn is dit helemaal top! Als het je eerste keer is weet dan dat de eerste keer bij vele vrouwen een beetje pijn kan doen. Je bent dus niet de enige ;).

Is het nat (vochtig) daar beneden als jullie willen beginnen? Als het droog is gaat het al wat moeilijker. Eventueel wat glijmiddel gebruiken, en voorspel is ook belangrijk. Je moet er ook zin in hebben!

Koop bij de etos een vibo van slechts 10 euro. De trilstand en wat kleinere voormaat kan ook helpen bij het inbrengen en het iets gemakkelijker voor je maken.

Een klein beetje doorzetten, eenmaal erdoorheen en na een aantal keren sex zal het wel heel leuk voor je worden! Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat je beschrijft, klinkt als vaginisme : "het onvrijwillig samentrekken van de spieren rondom de vagina waardoor het (bijna) onmogelijk wordt om geslachtsgemeenschap te hebben." (Wikipedia) . Dit heeft soms te maken met angst voor de pijn of kan te maken hebben met ervaringen uit het verleden.
Mijn advies is te lezen over dit onderwerp en als het problematisch blijft contact te zoeken met je huisarts of een seksuoloog.