zijn weekmakers in sexspeeltjes ook schadelijk voor mannen?

een gabber van me heeft al een tijdje een 'strakke zak' zodat zn ballen in zijn lies schieten. hij durft niet naar arts, hij mastrubeert vaak met ontzettend dure kunstvagina's, (dat moet hij zelf weten. ik beb hem gewaarschuwd dat er kankerverwekkende weekmakers inzitten die ook bij vrouwen met sextoys schadelijk zijn) kan dit stofje zijn 'zaakje' beschadigen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Het terugtrekken van de testikels heeft niets te maken met eventuele chemische middelen in zijn speeltjes. Bovendien zullen zijn ballen niet geheel tot in zijn lieskanaal terugtrekken, want daar komen ze meestal niet vanzelf meer uit. Ik mag aannemen dat zijn toys een CE keurmerk hebben. Dat wik niet perse zeggen dat ze geheel veilig zijn op termijn, maar wel dat ze voldoen aan de eisen. Mochten de weekmakers al problemen geven, en dat zou kunnen, dan zal hij daarvan in eerste termijn huidproblemen van krijgen op zijn penis. Als er sprake is van hoge concentraties giftige stoffen dan kan hij op den duur ook last krijgen van zijn lever, nieren of neurologische problemen krijgen. Ik denk dat dat zo snel niet zal gebeuren met zijn attributen, tenzij die uit een of andere vage ongecontroleerde import komen.