Verandert masturberen iets aan je uiterlijk?

Ik trek me regelmatig af. Maar verandert dit iets aan je uiterlijk? Want ik denk soms dat meisjes meer naar me kijken als ik me minder aftrek.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.5K
Castle
10 jaar geleden
Veranderd niets tenzij je het in je haren smeert ;)
Ritsuka
10 jaar geleden
als je telkens met dezelfde arm doet en zeer vaak, kan je verschil gaan zien in spieren in je armen
Amadea
10 jaar geleden
Wel, gast, als jij graag wilt dat meisjes meer naar jou kijken dan weet je daar de oplossing voor.
Z512099
10 jaar geleden
Best afwisselen : eerst met rechterarm, dan linkerarm. Ook de schouderspieren tellen mee (delta ).

Antwoorden (4)

Nee hoor mijn beste, er veranderd helemaal niets, al doe je het 50 x per dag, het maakt geen donder uit.
Het is heel gewoon en gezond dus roffel er maar op los zou ik zeggen.
Was het trouwens maar waar want dan was ik dag en nacht in de weer net zolang totdat mijn uiterlijk veranderde, alles beter dan het hoofd waar ik nu mee rondloop.
Veel plezier de rest van je leven en geloof me, iedereen doet het dus maak je geen zorgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou ja, als je het zo vaak doet, denk ik wel dat je spieren van je ene arm meer getraind/gespierd worden dan aan de andere kant. ;-)
Ten eerste, des te meer je zoiets gelooft, des te meer het waar lijkt te zijn (het placebo effect zeg maar). Dus als jij het idee krijgt dat meisjes meer naar je kijken en je begint er op te letten, dan zie je ook ineens meer meisjes naar je kijken. Het valt meer op zodra je erop gaat letten. En wellicht kijken die meisjes dan ook gewoon omdat jij kijkt naar hen.

Maar goed, er zijn nogal wat onderzoeken gedaan naar de invloed van seks / masturberen op je hormonen. Zo word er wel vaker beweerd dat het voor atleten niet goed is om seks te hebben voor de wedstrijd. Ook wordt er beweerd dat wanneer een seksueel actieve man een bepaalde tijd niet heeft gemasturbeerd of geen seks heeft gehad meer "seks feromonen" produceert. Dit zou jouw ervaring kunnen verklaren, aangezien feromonen via lichaamsgeur een bepaalde boodschap overbrengen naar anderen. In deze zin zou die boodschap zijn "ik ben klaar om me voort te planten" , maar je produceert ook feromonen wanneer je bang bent bijvoorbeeld. Dieren maken hier bewuster gebruik van dan mensen (denk maar aan honden).

Maar goed, het zijn allemaal beweringen, want veel onderzoeksresultaten worden door andere onderzoeken weer tegengesproken en gezien het enorme aantal artikelen hierover in tijdschriften en op internet (want "sex sells") weet je soms niet welke informatie je nou serieus kunt nemen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik ben het overigens eens met de andere antwoorden: volgens mij verandert het niks aan je uiterlijk en het is zeker niet ongezond
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het enige wat er kan veranderen is, als je maar dermate vaak met je jongeheer speelt, je wat meer spieropbouw in één arm ontwikkeld. ;)

Het feit dat jij denkt dat meisjes meer of minder naar je kijken kan simpelweg tussen je oren zitten. Mocht dat niet zo zijn en meisjes daadwerkelijk meer of minder naar je kijken hoeft dat niets met uiterlijke kenmerken te maken te hebben. De manier waarop je jij voelt, en hoe je dat uitstraalt kan daar ook invloed op hebben. In die zin zou masturberen daar best eens invloed op kunnen hebben.
10 jaar geleden
Er zijn mannen, die van het masturberen moe worden, vermoeidheid kan van je gezicht af te lezen zijn, ook kun je er minder energie van krijgen, wat je een onaantrekkelijk gevoel kan geven. Als jij uitstraalt dat je je onaantrekkelijk voelt, dan ben je dat op dat moment ook. Neem erna een lekkere douche, zodat je weer wat fitter wordt en meer energie krijgt, waardoor je weer zelfverzekerd op pad kunt. Maak je niet druk om die meiden, iedereen voelt zich wel eens onzeker over zijn of haar uiterlijk.