Hoe kan ik me het beste voorbereiden op de eerste keer?

Ik heb de eerste keer in mijn leven een relatie, nog pril.

Ik ben een zeer gesloten persoon, vind eigenlijk veel contact moeilijk.
Maar zou wel graag willen.

Ik ben wel eens met mij zelf bezig, maar dat is niet te vergelijken.
Ja en ik ben niet jong (26jr)

Ik ga einde van de maand een weekendje weg. Maar hoe kan ik mijzelf het meeste ontspannen voorbereiden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Serieuze antwoorden graag!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat spannend! Geniet er vooral van!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Respect! 26
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pril is een breed begrip! Ik zou bijna zeggen leer mekaar beter kennen en ga op je gevoel af, wil je dit echt?
Zo ja, er zijn duizenden met jou die een eerste keer ervaring hebben/hadden! Ik zou het vertellen en kijken hoe hij daarop reageert, waarschijnlijk vindt hij het dan net zo speciaal als jij! Bijvoorbeeld; alles lekker rustig aan doen, begin met knuffels en met samen douchen om mekaars lichaam te verkennen en te ontdekken zodat het niet zo vreemd is en de rest komt vanzelf! Praat en sta open voor elkaar! Heel veel plezier op je weekendje weg!
burgos
11 jaar geleden
26 en dan voor het eerst..........
En dan beginnen met samen douchen,
mmmm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je voor jullie reacties!
Pril bedoel ik we kennen elkaar 4mnd.
En officieel verkering een klein maandje. Douche lijkt me nog niets maar het kan zo anders lopen.
Ritsuka
11 jaar geleden
Begin in elk geval rustig, en geef duidelijk je grenzen aan

Het beste antwoord

Je gaat een heel weekend weg.
Vertel hem eerlijk dat je het best spannend vindt en het misschien een goed idee is om de eerste nacht gewoon tegen elkaar aan te liggen...zodat je aan elkaar kunt wennen voordat het gelijk met alles erop en eraan is.
Dan is het de tweede nacht al een beetje meer vertrouwd.
Ga lekker douchen vooraf, zodat je weet dat je lekker fris bent en daar niet onzeker over bent.
Ga thuis aan de slag met ontharen van benen ... eventueel schaamstreek en zo, dat geeft ook een fijner gevoel voor jezelf en de ander...
Als er een sauna in de buurt is... ga daarin, dan ben je ook al meer gewend aan elkaar lichaam zien...of ga het zwembad is als het er is..drink romantisch een lekker wijntje..
Nou...veel succes hoor en een fijn weekend !!

Toegevoegd na 43 minuten:
Spreek duidelijk af dat je aangeeft als je liever wilt stoppen en de volgende keer verder wilt gaan. NIKS forceren want dat werkt niet !!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Relaxed blijven. Laten gaan zoals het gaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Genieten.

Laten gebeuren wat gebeurd.

Open zijn.

Geen te hoge verwachtingen hebben. De eerste keer slaat meestal tegen. De tweede keer zal boven alle verwachtingen wel beter gaan en de derde keer zeker. Je dus niet laten ontmoedigen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je gaat al meteen de fout in door het te willen 'voorbereiden'. Laat het gebeuren! Geen geforceerd plannetje, geen 'zo en zo wil ik dat mijn eerste keer is', niet denken, laat het gewoon op je af komen en geniet ervan! Zorg uiteraard wel dat je condooms op zak hebt (niet in de portemonnee bewaren ;-)).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien en beetje dom ;) maar waarom niet in de portomonee?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo gaan ze sneller kapot, dat wil je natuurlijk niet hebben :-) bewaar ze beter in een doosje in je toilettas o.i.d.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oeke goede tip,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wil je zeker niet hebben
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk, hier hebben ze een paar leuke tips om condooms (stiekem?) te bewaren. http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=194272.0 Leeg doosje Wybert, Potters.. Zo kan er in ieder geval niks met de condooms gebeuren.
Kristal
11 jaar geleden
pls, ze is 26 jaar, voor wie zou zij de condooms moeten verstoppen dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou kunnen natuurlijk ;-). Misschien vind ze het raar om als vrouw zijnde condooms op zak te hebben of wil ze er gewoon niet mee te koop lopen, dat kan toch? Er zijn genoeg vrouwen die geen condooms bij hebben omdat ze bang zijn dat ze opgemerkt worden, dan kun je ze beter wel bij hebben op deze manier dan helemaal niet. Daarbij is zo'n doosje een prima manier om ze te bewaren, stiekem of niet, ze gaan in ieder geval niet kapot, zoals in een portemonnee wél kan gebeuren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En ook lees je de reactie niet goed, het woord 'stiekem' staat tussen haakjes en er staat een vraagteken achter. Optie dus.
Kristal
11 jaar geleden
Plls, het kan dat je gelijk hebt hoor, maar voor mij klinkt het als iets dat je in je pubertijd doet ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je hoor!!
Ga er niet mee tekoop Lopen maar schaam
Me er ook niet voor hoor;-)
Kijk hoe de bomen waaien in de wind.
De golven op het meer.
De wolken aan de hemel.
Zonder enige voorbereiding.
Wees als een van hen.
En laat het moeten los en koester wat er mag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een mooie tekst!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ik bedoel, maak je zelf niet gek en laat het komen zoals het komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat dacht ik al, ik vatte hem al zo op ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ eddijst: Ik mag nog niet stemmen. Nog te nieuw op deze site, Maar beschouw dit maar als een duimpje omhoog :) Hele mooie tekst, met een goede boodschap :) @ 2Cauliflowers: En ja, Inderdaad. Gewoon laten komen zoals het komt. Niet te hoge verwachtingen maar gewoon genieten van de tijd samen en het samen delen van de ervaring. Daar gaat het om. Het is geen test, het gaat om aan elkaar laten merken dat je graag bij de ander bent en andersom, ook intiem.
Als je dan toch iets wilt doen kun je kiezen om iets te doen waar je je zelf lekker en sexy bij voelt. Bijvoorbeeld mooi ondergoed, een lekker luchtje, muziek opzetten waar je altijd lekker ontspannen by wordt. En dat geldt eigenlijk voor het hele weekend. Focus je niet op een ding (zoals intiem zijn) voor in het weekend maar geniet van het hele weekend, dan gaat dat ook vanzelf op zijn best.
Kristal
11 jaar geleden
Zorg er gewoon voor dat je lekker fris bent en fijn ruikt,
verwacht geen gewéldige seks, de eerste keren, ga gewoon lekker op onderzoek uit bij elkaar en zie maar hoe het gaat. Spreek van te voren af dat jij je grens aan mag geven als je ergens nog niet aan toe bent. Niet omdat je persé wilt stoppen maar omdat het jou een rustig gevoel kan geven als je weet dat jij de grens mag bepalen, en als je je rustiger voelt gaat het gewoon veel fijner. (ehm, met rustiger voelen bedoel ik niet dat je je niet opgewonden kan voelen ;-) +1 voor je mooie benadering Ed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@valkara Dank je !!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@kristal
Dank je
Als er gevoelsmatig een klik tussen jullie is,heb je punt 1 al gescoord,en forceer niets,moet wel van twee kanten komen,maar ook niet als een dooie enkel afwachten....luister,kijk en praat,goede communicatie is ook een punt....handje,kusje en vervolgprogramma....moet
door een wederzijds gevoel de juiste komt die eerste keer dicht bij en komt het hoofdstuk .....het samen een zijn als het hoogtepunt in beeld en is de juiste liefde bedrijven jouw eindscore......met uiteraard een vervolg dat jullie dan samen wel in kunnen vullen ! ?