Bestaan "glory holes" echt?

Op dubieuze sites zie je wel eens dat in de wand van een openbaar toilet een "glory hole" zit. Ik ben ze ook wel eens tegengekomen in een openbaar toilet bij een Raststätte langs de Duitse Autobahn.

Bestaan die dingen nu echt, of was deze "glory hole" die ik zag gemaakt door een puber die zich verveelde?

Zijn er mensen zo gek ze te gebruiken? Stel je voor dat Occam aan de andere kant zit...

En wie zit er dan aan de andere kant? Wat heb je eraan om aan de andere kant te gaan zitten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het feit dat je er een bent tegengekomen is dus het bewijs dat ze bestaan. Het maakt immers niet uit wie ze gemaakt heeft. Wie zit er achter? De verveelde puber die daar zijn vertier vandaan moet halen of dat enorm spannend vind en er van opgewonden raakt, lijkt me.

Ja ze bestaan echt. Soms worden ze snel weer gerepareerd als ze er ongewenst gemaakt zijn, maar er zijn er ook die blijven zitten én gebruikt worden. Er zijn in ieder geval veel 'glory-hole' videos en films op internet... Heb gehoord dat ze op homo-ontmoetingsplaatsen of parkeerplaatsen nog wel eens te vinden zijn in de toiletten daar. Ben ze in Nederland nog niet tegengekomen, maar ga er vanuit dat ze ook niet bij de V&D ofzo in de toiletten zitten ;)

Mijn antwoord is:Meten is weten. Je zou de maten van binnen en buiten moeten weten om te zien of dat kan. En wat mij betreft mag Occam er best zitten,als het maar zonder z'n scheermes is!

Ze zijn ook ruim "voorhanden" (haha), in parenclubs en sex/homosauna's. Achterliggende gedachte is o.a. (anonieme) sex met een onbekende.

Zouden ze niet in het echt bestaan, als ze alleen maar in films voorkomen? Zo komen voor, alleen al omdat het kan. Sommige mensen zullen zo'n hole zeker spannend vinden en (willen) gebruiken... aan welke zijde ze ook staan.

"Glory holes" noemen ze weleens Hole in one. Als je pech hebt en Occam zit aan de andere kant vrees ik het ergste voor je. Hoeft ie niet meer naar de slager.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100