Bestaan "glory holes" echt?

Op dubieuze sites zie je wel eens dat in de wand van een openbaar toilet een "glory hole" zit. Ik ben ze ook wel eens tegengekomen in een openbaar toilet bij een Raststätte langs de Duitse Autobahn.

Bestaan die dingen nu echt, of was deze "glory hole" die ik zag gemaakt door een puber die zich verveelde?

Zijn er mensen zo gek ze te gebruiken? Stel je voor dat Occam aan de andere kant zit...

En wie zit er dan aan de andere kant? Wat heb je eraan om aan de andere kant te gaan zitten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
36.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Occam met zijn scheermes?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Occam is toch al lang dood?
Cryofiel
14 jaar geleden
Occam (Ockham) wel, maar zijn scheermes is gelukkig nog springlevend!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach weet je, als ik een gat zie in een toilethokje en ik zou denken dat dat gat als glory hole gebruikt zou worden, zou ik dan niet onnodig veel aannemen? Het kan tenslotte ook gewoon een kijkgat zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of ventilatie... (Nog simpeler.. :P)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of houtworm met grootheidswaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom is Occam ineens zo populair op GV...??
Cryofiel
14 jaar geleden
Nog lang niet zo populair als de geelgerande watertor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het principe van Occam's scheermes zou verplichte leesvoer moeten zijn voordat iemand vragen mag beantwoorden op GV...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die holes noemen ze ook weleens OC Cam's.

Antwoorden (6)

Het feit dat je er een bent tegengekomen is dus het bewijs dat ze bestaan.

Het maakt immers niet uit wie ze gemaakt heeft.

Wie zit er achter? De verveelde puber die daar zijn vertier vandaan moet halen of dat enorm spannend vind en er van opgewonden raakt, lijkt me.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ze bestaan echt. Soms worden ze snel weer gerepareerd als ze er ongewenst gemaakt zijn, maar er zijn er ook die blijven zitten én gebruikt worden. Er zijn in ieder geval veel 'glory-hole' videos en films op internet...
Heb gehoord dat ze op homo-ontmoetingsplaatsen of parkeerplaatsen nog wel eens te vinden zijn in de toiletten daar.
Ben ze in Nederland nog niet tegengekomen, maar ga er vanuit dat ze ook niet bij de V&D ofzo in de toiletten zitten ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet bij V&D? :( en ik was net onderweg om te kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whaha je kunt het proberen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dact dat V&D Vlug&Diep betekende.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ssssttt... dat is het ook, maar dat weet nog niemand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ze op Internet-video's voorkomen, heb ik wel eens gezien. Pubers op een openbaar toilet zouden zich door die filmpjes kunnen laten inspireren om met hun zakmes ook eens zo'n ding te maken. Maar dat betekent niet automatisch dat ze ook gebruikt worden. Zelf zou ik het niet eens durven proberen, omdat je nooit weet wie er aan de andere kant zit en wat die zal uitspoken. In plaats van Occam zou het ook een terriër kunnen zijn. Als ik toevallig aan de andere kant zou zitten, en er zou iets door zo'n gat worden gestoken, zou ik er niet over peinzen om er iets mee te gaan doen. Hooguit een fikse mep met de pleeborstel.
Mijn antwoord is:Meten is weten. Je zou de maten van binnen en buiten moeten weten om te zien of dat kan. En wat mij betreft mag Occam er best zitten,als het maar zonder z'n scheermes is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zijn ook ruim "voorhanden" (haha), in parenclubs en sex/homosauna's. Achterliggende gedachte is o.a. (anonieme) sex met een onbekende.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zouden ze niet in het echt bestaan, als ze alleen maar in films voorkomen? Zo komen voor, alleen al omdat het kan.
Sommige mensen zullen zo'n hole zeker spannend vinden en (willen) gebruiken... aan welke zijde ze ook staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Glory holes" noemen ze weleens Hole in one. Als je pech hebt en Occam zit aan de andere kant vrees ik het ergste voor je. Hoeft ie niet meer naar de slager.