Waarom zijn er mannen die er niet voor uit durven komen als zij juist (in tegenstelling tot de meerderheid)wel op kleine borstjes vallen?

Ik krijg de indruk dat mannen liefst "Groot" willen enz. Is het dan ook niet gek dat er zoveel vrouwen implantaten nemen, omdat "kleintjes" niets waard zijn? (ben zelf "klein" geschapen, maar heb ze wel kunnen gebruiken als waar ze voor bestemd waren. n.l zogen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Kleine borsten kunnen net zo mooi zijn als grote en de persoon die erachter staat is diegene die ze aantrekkelijk maakt ook voor de mannen, Vaak kun je zien of een vrouw zelfbewust genoeg is om tevreden te zijn met de borstomvang,en vrouwen die daar tevreden mee zijn zijn over het algemeen een aantrekkelijker partner dan vrouwen die ontevreden zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Ik val niet op borsten, groot of klein... Ze mogen mij gestolen worden, maar de persoon erachter, geef mij die maar... Dan mogen die mannen die borsten hebben, allemaal...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 toppie antwoord..
Oh ik dacht dat ze ergens anders bestemd voor waren...

Er zijn mannen die op kleine borsten vallen..
en mannen die op grote borsten vallen..
er zijn ook mannen die helemaal niet op borsten vallen;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja!! En ik snap ze wel;-P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt mij trouwens ook een pijnlijke zaak,als één of meerdere mannen er op vallen!Op beide,bedoel ik.
Everything over a mouthfull is wasted.
14 jaar geleden
Ik moet je gedeeltelijk gelijk geven, er zijn veel die op 'groot' vallen. Maar ik ken ook heel wat mannen die klein ook geweldig vinden hoor! :)
En die komen er prima voor uit.
Zo wil iedereen weer wat anders.

En gelukkig maar dat er verschil is. Op elk potje past een deksel. :)

Toegevoegd na 1 minuut:
ps misschien vind je deze vraag ook interessant om te lezen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig zijn er ook mannen die het wel durven.

Maar iets anders vinden dan de groep maakt je niet populair, het is moeilijk ervoor uit te komen.
Groepsprocessen zijn bikkelhard. Er zijn er enkelen die zich er niets van aantrekken maar die weten wel wat de gevolgen ervan zijn, die hebben zij vanaf de lagere school leren kennen.

Hoeveel vrouwen durven er tegen de groep in te gaan? Dat zijn er ook niet zoveel. En ook die zullen de gevolgen voelen, hun hele leven.

Het is niet anders maar met de steeds verdergaande individualisering komt het wellicht toch ooit goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk ook dat best wel veel mannen kleiner wel mooi vinden hoor,
ik kan me niet voorstellen dat het voor een man leuk is om aan implantaten te zitten, dan denk ik dat ze liever klein maar echt hebben,
maarja ik ben geen man
14 jaar geleden
Waarom neem je aan dat mannen op grote borsten vallen?

Ik neem gemakshalve ook maar iets aan en dat is dat het net als die graatmagere modellen van tegenwoordig eerder een soort hype / mode is om grote borsten te vallen, zonder dat er echt een (goede) reden / oorzaak aan ten grondslag ligt.

Ik vind het overigens verschrikkelijk al die siliconen en eigenlijk vind ik dat soort ingrepen alleen goed te praten als 'reparatie' of als het anderszins psychische problemen oplevert om het niet te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
plusje mlodewijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dikke +
Alleen was de drempel voor psychisch leed ZO laag geworden, dast ze die hele borstvergroting maar uit het pakket gehaald hebben. Terecht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Marleen, ik ben het daar denk ik wel mee eens, maar bijvoorbeeld na kanker zou herstel wel op zijn plaats zijn indien gewenst. Ik heb op zich niets tegen plastische chirurgie, maar ik heb het idee dat de chirurg vaak aan de slag gaat om niet helemaal zuivere motieven en dat de patiënt soms (of misschien vaak) eerder gebaat zou zijn bij psychiatrische hulpverlening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
DAT wordt ook nog steeds vergoed, Lodewijk, alleen dan heet het reconstructie, en gene vergroting. En dat moet ook beslist zo blijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zijn we het denk ik uitermate eens.
Ik vind bosten mooi, als ze in verhouding zijn tot de rest van de desbetreffende dame.... soms kleine soms grote! Maar geen minimeisjes met cup DD+, dat is geen porem....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb nu links een volle c, en rechts een a en ze mogen er nog steeds wezen
ik oogst nog steeds bewondering!
vorm is ook van belang.
14 jaar geleden
Ik val op de vrouw met borsten zoals die haar gegeven zijn. Groot of klein maakt mij niet uit. "de persoon welke achter die borsten zit." Dat geeft juiste inhoud en de juiste meerwaarde
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Borsten behoren onderdeel van het geheel te zijn, ze moeten in proportie zijn en passen bij het lichaam van de vrouw.
Ik vraag me terdege wel af waar jij je vraag op berust. Ken je iemand die volgens jou op kleine borsten valt, maar hij beweert zelf van niet? Wellicht heb jij het bij het verkeerde eind?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die INDRUK heb jij. En die indruk wordt vermoedelijk voornamelijk gevoed door de media, waarin je bijna uitsluitend extreem magere, strakke vrouwen met benen tot aan hun navel en een paar van die enorme rubberen kanonnen ziet.

Grappig genoeg zijn het vooral VROUWEN die elkaar aanpraten dat grote borsten mooier of aantrekkelijker zijn. Net zoals mannen allemaal denken dat ze de grootste moeten hebben eigenlijk, terwijl het voor vrouwen voornamelijk de techniek is die telt, en niet het formaat. Plus dat je gaat voor de man achter de....affijn, je begrijpt me wel denk ik. Voor de meeste mannen volstaat een goeie handvol prima, en is de persoon achter de borsten uiteindelijk doorslaggevend.

Ik heb wel een aardig pakketje meegekregen, maar heb tot mijn verdriet nooit kunnen zogen, dus het formaat is daar al helemaal niet van enig belang. Enne, toen ik 15, 20, 25 was, was het leuk, maar inmiddels heeft de zwaartekracht de strijd al láááng gewonnen hoor.

Bovendien heb ik wel eens de indruk dat van de 100 vrouwen die voor neppers gaan, er maar een heel klein percentage gelukkig getrouwde vrouwen is. Een voorwaarde voor een (goede) relatie is het dus al helemaal niet. (En hoewel ik niet zo heel veel ervaring met mannen heb, stuk of vijftig hooguit, kan ik je uit betrouwbare bron meedelen dat de mannen die het meest enthousiast zijn over grote borsten, zelf juist niet per definitie het neusje van de zalm zijn, hoor ;-)

Trek je er dus maar lekker niks van aan, wees gelukkig met wie je bent en wat je hebt, en laat je vooral niet overhalen om in een gezond lichaam te snijden. Een paar opgewonden mannetjes die beginnen te kwijlen bij een paar dikke keiharde tieten is dat beslist niet waard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het inderdaad meer een bliksemafleider is dan een oorzaak. Als je heel onzeker bent met grote borsten, is er vast wel weer iets anders om onzeker over te zijn. En dan komt zo'n beetje het HELE lichaam in aanmerking, want er is geen koe zo bont of er zit wel een vlekje aan. Ik mag dan flinke borsten hebben, maar ze zijn (helaas) vollédig in proportie met mijn dikke kont en mijn buik, bijvoorbeeld.....voor veel vrouwen ook genoeg om onzeker over te worden.
Nu ben ik niet zo'n onzeker typje, gelukkig, maar je krijgt mij ook echt met geen zeven paarden in een badpak, bijvoorbeeld. Maar in mijn relatie zit het me totaal niet in de weg, die draait om heel andere dingen dan tits & ass.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's inderdaad een heel groot badpak. En nee, ik kon het me ook niet voorstellen voor ik het paste.....het hangt in de kast voor noodgevallen, maar die heb ik al vier jaar kunnen vermijden :lol:
Ha, die Acnain;

Die mannen zullen er gerust wel zijn, waarschijnlijk zuijn het dezelfde kerels die denken dat een film op een groter beeldscherm ook vanzelf beter wordt. Teken van de tijd; biggah is bettah. Ik heb een voorkeur voor vrouwen die zich goed voelen met wat ze hebben; liefst enigszins in balans met hun hele lijf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is wel zo'n onzin, als mannen je beoordelen op de cup maat van je borsten.
Hoe groot of klein je borsten ook zijn, als je ze mooi verpakt ziet elke borst er smakelijk uit.
Wij beoordelen de mannen toch ook niet naar groot en klein in de broek.
Ook voor de mannen geld; Het ligt er aan hoe je het verpakt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik kan helaas geen reacties geven, ze zijn op tot 0.00 !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat mij eerder om de persoon dan om de borsten.
En ik vind grote borsten wel mooi maar het moet wel bij de rest van het lijf passen. Niet dat je tussen de borsten het meisje moet gaan zoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het per se om uiterlijk gaat val ik op kleine borstjes. Ik vind ze het mooist tot een kleine cup C.
Maar de persoon achter de borsten vind ik belangrijker. Ik zou nooit op de cup-maat afgaan of ik een vrouw leuk vind of niet.
Ik weet ook niet of jouw stelling klopt. Waarschijnlijk denk je dit door je eigen ervaringen. Maar ik kan je vertellen dat er ook veel mannen zijn die groot niet mooi vinden. En daar eerlijk voor uit komen.

Het idee dat grote borsten mooier zijn word gecreëerd door de media. Net zoals het idee dat maatje 36 de mooiste maat is.