M'n vriend krijgt een slappe, hoe komt dat?

Ik heb inmiddels 4 maanden een relatie en seks ging altijd goed bij ons, was spannend en leuk. Maar de afgelopen 2 dagen gaat het iets minder. Ik ben hem aan het pijpen en aftrekken en hij zegt dat het echt heerlijk is, maar gisteravond en vanochtend telkens als ik bezig bij verslapt zijn penis. Ik snap er niks van, omdat het altijd goed ging. En hij ook vaak aangeeft dat hij t lekker vind als ik hem pijp.
Ik ben bang dat ik nu iets verkeerd doe.. maar dan was het afgelopen maanden toch al duidelijk geworden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gisteravond en vanochtend... Die arme jongen weet zich met zoveel positieve aandacht geen raad!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat denk ik ook: die arme jongen krijgt een tsunami van heerlijke aandacht over zich heen. Knap dat hij dit al vier maanden volhoudt!

Antwoorden (3)

De enige die je een zinnig antwoord kan geven is je vriend, als hij eerlijk tegen je is, kom je erachter of het wel of niet aan jou ligt, maar ga er in eerste instantie van uit, dat het niet aan jou ligt, maar aan andere factoren, bijv. vermoeidheid of spanning.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De afgelopen 2 dagen? Meid, maak je niet druk. Je vriend is gewoon niet zo lekker, of is er met z'n hoofd niet bij, of heeft last van stress. Daar hoef je echt niks achter te zoeken.

Het lastige hieraan is wel dat HIJ misschien onzeker wordt, en daardoor kan het probleem zichzelf in stand houden: als hij zich druk maakt over dat hij misschien z'n erectie niet kan vasthouden, zal dat waarschijnlijk ook gebeuren. Alleen al de gedachte "oh oh, als hij maar niet slap wordt" is een erectie-killer in zichzelf. Maar twee dagen.. gewoon even rustig aan doen, ervoor zorgen dat jullie je beiden niet druk maken over die erectie, en misschien maar even kiezen voor seks waarbij geen penetratie komt kijken, zodat jullie je er ook écht niet druk over hoeven te maken of hij nu z'n erectie goed kan vasthouden of niet. En gewoon volgende week weer opnieuw proberen.

Als het echt veel langer gaat duren, en ondanks wat extra moeite (andere manieren, speeltjes, andere standjes, afwisseling in volgorde, etc.) niet blijft lukken, dan is het verstandig als jullie hiermee naar de huisarts gaan, die kan adviezen geven of eventueel doorverwijzen naar een seksuoloog. Maar echt, twee dagen wat moeite is geen énkele reden om je zorgen te gaan maken. Als hij wel een erectie kán krijgen (tijdens de seks, maar ook 's nachts, te zien aan een ochtenderectie) dan is de kans dat er een fysiek probleem is, echt nihil. Dan komt het dus gewoon doordat hij even niet helemaal fit is of is afgeleid door andere zaken, en zal het heus weer gaan lukken straks.

Toegevoegd na 4 uur:
Nog even, voor alle duidelijkheid: een man die je vertelt nog nooit een slappe penis te hebben gekregen tijdens de seks, is óf een liegbeest, óf heeft weinig ervaring. Het is echt een volkomen normaal verschijnsel, en hoe minder zorgen je er om maakt, hoe groter de kans dat het snel weer beter gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een slappe penis komt doordat het te snel gaat.
een voorspel als pijpen lijkt het ultieme maar gewoon eerst strelen wind meer op. Vooral het samen genieten is belangrijk. Vooral geen haast hebben. Wat je vriend bij jouw doet zal hem ook opwinden en dan kun je verder gaan.