Is het normaal dat ik niet kan klaarkomen van penetratie? (Ik ben een vrouw)

Afgelopen weekend heb ik weer sex gehad met mijn ex partner, dit voelde erg fijn maar toen hij klaar was sprong hij meteen onder de douche, dus ik zei: en ik dan? toen zei die: dan moet je maar leren klaarkomen van penetratie, elke vrouw die ik voor jou heb gehad komen wel van penetratie en als je er niet van kan komen zit er geen gevoel bij je tijdens de sex.

Ik voelde en voel me hierdoor best voor lul gezet want ik kan echt niet klaarkomen van penetratie, hoe graag ik ook zou willen (En ja ik heb nog wel gevoelens voor hem!).. is dit iets raars?
Ben ik de enige die dit heeft en ligt het dus wel aan mij?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja dat is normaal, ik heb het eerder gehoord en mijn ex vrouw had dat ook maar er zijn meerdere manieren om klaar te komen dan met penetratie, daar zorgde ik voor, voordat ikzelf kwam. Maar die "man" waar je mee was is niet echt netjes, als het je ex is/was moet hij weten dat het gewone werk niet voor jou is en dat jij wat extra aandacht nodig had. ik mag het niet zeggen maar doet het toch laat hem lekker je ex blijven!

Dan zullen de meeste van die vrouwen die hij voor jou heeft gehad het wel faken. En die onnozele denkt dat hij ze allemaal geweldig verwent.

Dit is heel normaal, je bent echt niet de enige. Klaar komen voor een man is misschien makkelijk, maar voor vrouwen moet er echt wel meer gedaan worden. Dit kan zelfs al gebeuren in het voorspel, door hem wat aan je clitoris te laten friemelen. Dan heb jij je 'pleziertje' al gehad en bij de sex krijgt hij het ook. En jij natuurlijk ook nog een beetje. ;) Ps, een tip wel, die deze bovenstaande tip met een andere gozer. Jij verdient veel meer!

Probeer uw partener eerst man te leren worden en/of u een vrouw.Indien dit niet helpt wil ik u beiden graag meer uitleg komen geven.

Bronnen:
eric

ga weg bij die idioot en zoek iemand die je echt liefde wil geven.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100