Omdat je plasbuis wordt afgesloten als dit niet zo was zouden de zaadcellen doodgaan omdat plas zo zuur is. @ opgelet tijdens bio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij een man omdat zijn prostaat tijdens het orgasme opzwelt en zo de plasbuis blokeert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat het voor de kans op voortplanting niet goed zou zijn als er samen met het sperma ook urine in de vagina terecht zou komen. Moeder Natuur (of: de evolutie) heeft dus heel slim bedacht dat tijdens het orgasme (en vaak al tijdens de erectie) de plasbuis geblokkeerd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe het technisch werkt bedoel je? Zie het antwoord van wow of
http://www.prostaat.nl/content/prostaat/bouw_ligging_functie.asp