Ik slik de pil en ben nu net 2 dagen in mijn stopweek. Maar wil eigenlijk toch doorslikken zodat ik deze maand niet ongesteld wordt. Kan dat nog?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja hoor dat kan gewoon. Verkorten kan altijd maar verlengen niet. Als het goed is staat dat ook in je bijsluiter ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is geen probleem .

zorg wel mocht het gebeuren, dat je extra veilig vrijt de komende dagen .
uit voorzorg .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tijd geleden heb ik gelezen dat de stopweek helemaal niet nodig is, je kunt gewoon doorgaan zonder stoppen.
Alleen als je een 'doorbraakbloeding' hebt kun je beter even wachten tot dat over is.
Die stopweek is een verzinsel van de wetenschap om de pil maatschappelijk aanvaardbaarder te maken, want natuurlijker met menstruatie.
Manman wat was ik nijdig toen ik dat las, al die buikpijn en ellende voor niets! Was helemaal niet nodig)-:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is onnodig lijden +