is een seksueel sadist te "genezen" ?

Is het mogelijk voor een seksueel sadist om de gevoelens te onderdrukken zonder slechte afloop, of een manier dat zo iemand weer kickt op andere dingen? of met andere mogelijk heden zich zelf staande houd in de maatschappij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

De vraag in deze is natuurlijk, wanneer noem je iemand een seksuele sadist.

iemand die gewoon een keer een tik tegen iemand zijn bil geeft, wat dus pijnlijk kan worden ervaren kan je opvatten als iemand die pijn doet en dus een sadist.
Iemand bont en blauw slaan en daarvan genieten is een hele andere kijk op het geheel.

"genezen" is zowiezo een gek woord, sadisme is geen ziekte maar wel iets waar je mee om kan leren gaan.

op internet zijn een heel aantal plekken waar je kan lezen over dingen die met BDSM te maken hebben en daar zijn ook mensen te vinden die je kunnen helpen met hoe je zoiets een plek kan geven.

Ik heb url bijgevoegd waar je een en ander zou kunnen lezen als opstapje in zoiets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er zijn natuurlijk verschillende (lichte en zware) vormen van sadisme. Een kinky spelletje is niks mis mee, maar extremen tegen de zin van de partner ... dat gaat te ver. Er is ook nog zoiets als chemische castratie.
Ik heb ook wel eens iets gelezen over extreme bdsm-clubs waar dit soort excessen onder begeleiding worden uitgevoerd.
Nog twee alternatieven :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja: Het niet doen en je gedragen. Er is niks te "genezen" er is geen ziekte. Uiteindelijk bepaal je zelf wat jij doet en ben je daar ook zelf verantwoordelijk voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als iedereen sexueel sadist en Seksueel masochism is dan ben jij degene die "normaal moet doen". als de " meerderheid" tegen jouw zecht om niet meer aan sex te denken betekend het dan dat dat lukt door je te gedragen...dus iemand die anders in elkaar zit als de meerderheid moet zich maar gewoon gedragen? een dikke -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
moe=Moet
Misschien als hij een masochistische vrouw (of eventueel man) kan vinden en met haar (hem) zijn gevoelens kan uitleven, elke dag, zodat het na verloop van tijd wat begint te matigen.