Hoe kan je het ecujaleren uitstellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K
WIBO54
12 jaar geleden
Waarom zou je het willen uitstellen. Wil JIJ dat of wil je dat voor je partner.

Antwoorden (12)

Door aan je schoonmoeder te denken.
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wahahaha..... ROFLOMG
WIBO54
12 jaar geleden
Hahaha. Dat is geen uitstel maar nooit meer sex hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in badpak wel te verstaan....
++
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er maar net vanaf wat voor schoonmoeder je hebt ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahaha geniaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ LOL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1! Er zijn heel lekkere schoonmoeders hoor! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was gisteren echt een beetje in de war (zullen we maar zeggen) ik gaf Moolkeesje (lol, leuke naam nu ik hem tik! :D) een min en jou een plus??? Beetje veel prosecco j.l. zaterdag vrees ik :D MIN dus een VETTE MIN!
Door tijdens het intiem samenzijn aan minder prettige dingen te denken.
Maar dat maakt het beleven ervan er niet leuker op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een min! Ja, dat schiet lekker op seks met iemand die aan wat anders ligt te denken...ugh.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vind ik een kwestie van het antwoord niet goed lezen. Een geheel ten onrechte min!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry! Ik was nog niet lang wakker en heb gefeest gisteravond nav de Gay Pride. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hindert niets joh, als je maar lol hebt gehad!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker weten! Hebben we wel nodig in deze tijd he? Maar ik schreef er in ieder geval bij dat ik het was. Iets wat mensen hier altijd anoniem doen en het was mijn eerste maar zeker ook mijn laatste keer dat ik een min heb geplaatst hoor. Leuk dat je het zo opvat. :)
Ik word soms zo melig van die vragen hier. Zeker in het weekend. Dan gaan ze vaak over sex. Soms vraag ik me af of de vragen wel zo serieus zijn zie je. Jaja...:D
Door wanneer je het gevoel hebt dat je gaat ejaculeren te stoppen met je jalapeño aan te raken/te stimuleren. Gewoon even helemaal stoppen met waar je mee bezig was, na een halve minuut ga je weer verder, en herhaal je het nog eens, de ejaculatie zal hierdoor vaak ook fijner worden wanneer het eenmaal gebeurt.

Doe je dit vaker, dan zul je uiteindelijk merken dat je meer moeite moet doen om te ejaculeren, omdat je dingetje gewend is dat het wordt uitgesteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ervaring haha?
Dit is van persoon tot persoon verschillend en hiervoor moet je bij jezelf sexueel op ontdekkingsreis,ik denk door kleine pauze te nemen tijdens de intieme daad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door een minder lekkere vrouw te kiezen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zijn er legio van!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Peter: Ooit sex gehad in het donker? Denk je nu serieus dat je daar enig verschil merkt tussen "lekkere" en minder "lekkere" vrouwen? Mooie of aantrekkelijke vrouwen oké, maar lekkere vind ik een beetje vreemde woordkeuze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of denk aan mannen! Zoals van het soort dat bovenstaand antwoorden geeft....gegarandeerd dat je moeite zult hebben met ecujaleren!
Ejaculatie uitstellen is voor iedere man erg moeilijk.

Regel 1: Oefening baart kunst.
Als je regelmatig en periodiek klaarkomen zal het op den duur langer duren alvorens je klaarkomt. Probeer ook lang de tijd te nemen voor seks en het rustig op te bouwen. Tantra beoefenen is ook een uitstekende methode om te leren hoe je langer door kunt gaan.

Regel 2: Probeer aan andere dingen te denken.
Er zit heel veel tussen je oren. Door aan "niet leuke" of "onsmakelijke" dingen te denken kun je het lekkere gevoel naar de achtergrond schuiven waardoor het langer duurt.

Regel 3. Regel je ademhaling
Door rustig en gecontroleerd te ademen kun je ook langer doorgaan. Neem tussendoor een paar goede happen lucht en "zucht" deze uit. Door het rustig zuchten breng je jou lichaam weer tot rust

Regel 4. Communiceer met je partner
Door goed te communiceren kun je tijdig stoppen. Door op tijd te stoppen en even te wachten kun je ook langer genieten van de seks.

Regel 5. Gebruik anti-ejaculatie middelen
Er zijn veel middelen op de markt die het topje van je eikel lichtjes verdoven en hierdoor een stukje gevoeligheid wegnemen. Met deze middelen kun je zonder moeite langer door. Je hebt condooms en crèmes.

Heel veel succes!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het niet uit eigen ervaring, maar het schijnt dat je de spieren in je penis kunt trainen door tijdens het plassen 3 of 4 keer 'af te knijpen' Na een tijd zouden de spieren zo sterk moeten zijn dat je er de ejaculatie mee uit te stellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je last heb van veel te snel klaarkomen kan je naar de huisarts. In mijn vrienden kring heeft 1 man ook dat probleem en hij heeft er medicijnen voor (een antidepressiva) en dat werkt. Verder kan je ook idd aan je schoonmoeder oid denken. Dat werkt wel maar of je daarna nog zin hebt?
Je kan idd ook even stoppen met waar je mee bezig was en even rustiger aan doen.
Verder zou je kunnen kijken bij bijv de christine le duc, deze hebben ook wel dingen speciaal voor mannen die te snel komen. (wat ik weet bestaat er een spray).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen goed advies dit. Ik heb net beloofd geen "minnen" meer te geven. Dat deed ik al nooit en nu deed ik het bij de verkeerde.
1. Huisarts: dat is een goed idee.
2. Anti-depressiva verminderd het libido. Feit! Vreemd dat
dit voorgeschreven werd bij een probleem als dit?
3. Dat is een vooroordeel over schoonmoeders. Er zijn ook
zeer appetijtelijke schoonmoeders hoor!
4. Christine Le Duc: zit jij hier een beetje reclame te maken?
Dit vragensteller heeft volgens mij professionele hulp
nodig. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn veel verschillende soorten antidepressiva. En niet iedereen heeft last van alle "bijwerkingen" als het 1x voorkomt word het al in de bijsluiter vermeld. Dus ja het kan zeker. En op nummer 4, nee ik maak geen reclame, maar ik weet dat ze daar toen een spray hadden om het uit te stellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad er sprays en dan heb je nog de cock-ring. Wel eens van gehoord?
Er zijn inderdaad verschillende soort antidepressiva maar die hebben vrijwel allemaal en vaak als bijwerking minder libido! Dat is bekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apart dat er dan toch genoeg mensen zijn die die bijwerking niet ervaren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zullen inderdaad mensen die niet die bijwerking ervaren. Maar het lijkt me sterk dat iemand antidepressiva krijgt ter voorkoming van vroegtijdige zaadlozing. Tenzij dit komt door onderliggende psychologische problemen en dan duurt het nog wel even voor die opgelost zijn. De cockring al gevonden? Ikzelf heb er geen ervaring mee maar ik heb ze wel gezien en van (homo) vrienden gehoord dat je daar erg lang mee kunt doorgaan ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is toch echt zo. Elke AD heeft andere stoffen en werkingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
V.E.R.M.O.E.I.E.N.D!!!!!!!
Door enkele seconden met jou duim en wijsvinger in jou eikel te knijpen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet in een ander zijn eikel, begrijp ik, met een ander zijn duim en wijsvinger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat doe je bij jou zelf als man zijnde .
even in je eikel knijpen help in ieder geval niet. Vind ik persoonlijk ook een heel rare oplossing. Ben je met iets leuk bezig en dan ga je jezelf pijn doen? het uitstellen is een kwestie van oefenen. Je hoeft echt niet aan iets vervelends te denken. Je kan iets langzamer gaan tijdens het vrijen zodat je wat minder gestimuleerd wordt. Je kan tijdens het neuken bijvoorbeeld ook even stoppen met penetreren en alleen de vrouw stimuleren. Zo kun je zelfs ongemerkt de boel een beetje uitstellen. De vrouw denk immers wellicht heej, met alleen de vingers is ook wel erg lekker! Er zijn ook inderdaad cremes en pilletjes maar ik zou het eerst puur natuur proberen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de manier in je eikel knijpen zoals teun voorstelt doet geen pijn.
Ik weet niet of je condooms gebruikt, maar dan zou je Durex Performa condooms eens kunnen proberen. Bij deze condooms zit een beetje glijmiddel met benzocaïne in de top van 't condoom (binnenzijde, zie foto op link hieronder). Dat stofje zit ook in pijnstillende cremes, en verdoofd een beetje. Durex heeft deze condooms al heel wat jaren, misschien heb je er iets aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey,
Ik zit met het zelfde probleem, echter +/- 4 dagen geleden in aanraking gekomen met een mogelijk oplossing. Ik heb namelijk van alles geprobeerd, maar dat werkte niet. Nu achter een handleiding gekomen die je helpt met het doen van oefeningen. Ik hoop dat je er wat aan hebt bij mij werkt het nu in iedergeval. Kijk eens op deze link: http://ejaculatieman.nl/de-oplossing/
Ik hoor graag het bij jou ook werkt.

Succes!

Groeten Karel