Waar via internet kan ik betrouwbare viagra kopen? Toen kon dat op volgens mij dokteronline.nl

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga gewoon naar je huisarts en daarna naar de apotheek. Is niks vreemds aan. De handel in viagra online is niet echt betrouwbaar te noemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In sommige landen kun je dit bij de apotheek kopen zonder recept. Als ik in zo'n land ben dan neem ik een doosje mee.
Voor recreatief gebruik. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je ervan om eens naar de huisarts te gaan en je klacht te bespreken...

Antwoorden (6)

Heel kort: nergens! Tenminste in 99% van de gevallen gaat het om namaak van mindere kwaliteit tot zelfs neppillen. Gewoon naar je huisarts gaan om een voorschrift en dan naar de apotheker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien werkt het ook wel als je een placebo neemt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, wie weet. Heb het origineel gelukkig nog niet nodig.
Online zijn er een betrouwbare medicijnen te vinden. Want waarom zou men die online aanbieden? De enige gecontroleerde en daarmee betrouwbare kanaal voor medicijnen is via de apotheek.
Al het overige is voor het snelle geld en daarmee is altijd de betrouwbaarheid van het product in het gering.

Wees nu eens eerlijk. Je zoekt waarschijnlijk ook een 'goedkoop' adresje.
Ik zou zeggen dat je ego een aan de kant moet schuiven en gewoon even naar de huisarts om je 'probleem' op tafel te leggen. Dan kan je gewoon op de gecontroleerde wijze aan 'jou' medicijn komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op dokteronline.nl is het ook betrouwbaar. Dus ze zijn er wel. En goedkoop hoeft niet perse.. Het is gewoon voor een keertje. Wel bedankt voor antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan het nu betrouwbaar zijn. Zowel de huisarts als de apotheek heeft een historie van medicijnen gebruik. En de huisarts natuurlijk ook van je lichamelijke toestand.
Viagra is niet aan te bevelen bij hart aandoeningen. Een site heeft nooit zulke controles.
Ik vraag me af of de site ook controle hebben of het juiste medicijn wordt uitgegeven. Zoals bij een apotheek verplicht is.
Apothekers zijn mensen met een gedegen opleidingen.
Je kunt beter naar een huisarts gaan die kan beter bepalen of jij het nodig hebt en of jou hart er wel tegen kan .
Wil je toch doorzetten dan tik maar eens viagra in op google en daar kom jij wel een pagina tegen waar jij een vragenlijst moet invullen en daar ook online kunt bestellen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Medicijnen die alleen op recept verstrekt worden, kun je niet via betrouwbare sites kopen.
Dan weet je namelijk nooit of je wel krijgt wat je bestelt, en of het werkzame middel er wel echt in zit, of dat er misschien hele andere en mogelijk schadelijke stoffen in zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via internet kun je legaal Kamagra kopen.
Hier zit dezelfde werkzame stof in en is
stukken goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet dat sexshop Piccolo in Venlo deze heeft verkocht,en ik weet ook dat ze de echte hadden.Ze waren wel nogal prijzig.Maar je kan ook Libido Forte kopen.Soms wil een flesje poppers ook nog wel helpen.Dit helpt net zo goed en is goedkoper.Maar als je geen stijve krijgt...zou je dan niet willen weten waardoor hij niet meer gaat staan?Misschien heeft het wel een lichamelijke oorzaak,of gewoon een geestelijke.Waarom meteen naar pilletjes en poedertjes grijpen?