Ik heb een vraag, toen ik werd ontmaagd kwam er geen bloed op het geslacht van mijn vriend het bloed kwam pas iets erna, hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Dat is heel normaal, het maagdenvlies zit in je vagina, als dat een beetje inscheurt (wat bij de ontmaagding vaak gebeurt) zit dat bloed ook in je vagina.
Dat hoeft niet er se aan de penis van je vriend te blijven plakken, maar het wordt later wel weggewerkt met het gewone slijm dat altijd in kleine beetjes naar buiten komt. Juist doordat daar dan wat bloed bij zit zie je dat goed.
Het komt dus doordat je geen heftige bloeding krijgt maar alleen maar een pietsje bloed verliest, wat volstrekt normaal is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heeft niets met een eventueel maagdenvlies (hymen) te maken, maar alles met de onhandigheid en onervarenheid van het jonge stel.
Laat er dus geen misverstanden over bestaan, per definitie hoeft het dus niet zo te zijn dat er bloedverlies optreed tijdens de eerste gemeenschap, en het dus zelfs mogelijk is dat er niet eens een maagdenvlies (hymen) aanwezig is omdat ze zo geboren is, en het dus van nature niet aanwezig is. Kijk verder naar de onderstaande link, succes

Toegevoegd na 2 minuten:
maagdenvlies(hymen) tik het in bij google, ik krijg de link niet gekopieerd.