Hoe kan het naarmate je ouder word mijn piemel niet meer goed en lang stijf kan houden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.5K
ronron1212
12 jaar geleden
Dat kan gebeuren maar dat hoeft niet hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WAT HEEFT MIJN LEEFTIJD MET JOW PIEMEL TE MAKEN?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op je ... getrapt Moolkees??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar moet je wel heel lange tenen voor hebben en een loep!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een loep?? Goh..:))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo heten doe dingen toch, die enorm verkleinen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou nee MK, Een loep gebruik je als iets klein is, en je wilt het groter zien!
Als je iets kleiner wilt zien miet je je verrekijker omdraaien!

Antwoorden (2)

Het stijf worden van de penis is een kwestie van het opbouwen van bloeddruk in het zwellichaam.

Als de bloedvaten minder goed functioneren, zal de penis minder stijf worden, of korter stijf blijven.

Als dit ineens gebeurt, ga dan eens bij jezelf na of je ook andere klachten hebt, vooral in voeten/tenen en vingers. In dat geval kan de verminderde doorbloeding aan een beginnende (ouderdoms)suikerziekte liggen.

Naast de doorbloeding, zijn ook hormonen verantwoordelijk voor het functioneren van de penis. De hormoonproductie neemt af met de leeftijd.

Verder kunnen er psychische oorzaken zijn - geen idee of dat bij jou zou kunnen spelen.

Bovenstaande drie punten zijn de meest voorkomende oorzaken van erectieproblemen. Daarnaast zijn er nog vele andere oorzaken, maar die zijn zeldzamer. Daar kan alleen een arts uitsluitsel over geven.

Wordt het problematisch, ga dan dus even langs de huisarts. Je zal de eerste niet zijn, dus da's geen probleem. Voeg je echter niet bij die hordes mannen die niet naar de huisarts durven gaan, en die blijven rondlopen met een ergernis die makkelijk oplosbaar zou kunnen zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:

Waar je ook mee zou kunnen experimenteren: minder vaak seks.

Veel mannen schijnen vanaf hun 50e of daaromtrent niet meer twee keer per week te kunnen, maar nog wel eens per week, of eens per tien dagen.

Als dat voor jou al helpt, ben je ook van je probleem af.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de partner, is die ook van de problemen af?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van kwaad naar erger..!
Ik kan je aanraden om eens een boek over Tantra door te nemen. Je kan ook Tantra-workshops volgen of lid worden van een club.
Je leert dan dingen, die je niet voor mogelijk hebt gehouden.

Toegevoegd na 12 uur:
Ik weet niet welke malloot mij een min heeft gegeven, maar dit is toch echt een heel waardevol antwoord.