Waarom kan mijn vriend niet in mij klaarkomen ?

Wij zijn nu bijna een jaar samen, en vertrouwen elkaar volkomen ! Hij voelt zich ook op zijn gemak. maar hij kan gewoon niet in mij klaarkomen, 1x voorgekomen in die tien maanden. We doen aan voorspel maar het gaat gewoon niet . Hoelang we ook bezig zijn. Veder is er totaal geen druk dat hij moet klaarkomen. als hij zichzelf veder aftrekt en dan bijna klaarkomt en zijn penis in mij stopt komt hij wel klaar. Maar dat ik ook echt de enige optie. Heeft iemand een idee hoe dit kan ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.4K

Het beste antwoord

Er kunnen heel veel oorzaken zijn maar het zou weleens door het volgende kunnen komen: Masturbation Death Grip Syndrome.
De meeste vrouwen hebben hun handen nodig om klaar te kunnen komen; dit geldt echter ook voor sommige mannen. Hoewel dit bij lange na niet altijd het geval is, zijn er mannen die moeilijk klaarkomen doordat ze gewend zijn aan het gevoel van masturbatie. Als je vaak masturbeert, kan de uitlokking van het ejaculatie-reflex door penetratie namelijk worden bemoeilijkt. Je bent gewend aan een bepaalde strakheid, snelheid en intensiteit die doorgaans niet wordt bereikt bij penetratie of orale stimulatie. Dit wordt ook wel het ‘Death Grip Syndrome’ genoemd. In dit geval kun je proberen om te stoppen met masturberen om “af te kicken” van desbetreffend gevoel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

waarschijnlijk ervaart je vriend wel steeds meer druk rond het "moeten" klaarkomen. en als je gespannen bent, lukt dat gewoon vaak niet.

Oplossing is om geen aandacht meer te besteden aan dit klaarkomen. geniet van de sex en dan komt het waarschijnlijk vanzelf goed. Ik weet, dit is makkelijker gezegd dan gedaan.

Als jullie er beide mee zitten, dan kan je vriend een en ander eens bespreken met de huisarts. Huisarts kan dan evt doorverwijzen naar een sexuoloog.
12 jaar geleden
Kun je hem wel op andere manieren doen klaarkomen? Met je handen of oraal? Daar kun je ook mee proberen te spelen.

Voor het bereiken van een orgasme moet je jezelf kunnen laten gaan, dat is blijkbaar moeilijk voor hem, blijkbaar een drempel die hij niet goed over kan. Hoeft zeker niet te betekenen dat er iets mis is, gewoon "blijven oefenen" en nieuwe manieren/details zoeken om het nog beter te maken. Dan komt het vanzelf.

Als je vriend er zelf echt mee zit en het hem frustreert dat het niet lukt, dan is er wel een probleem, want die frustratie kan het erger maken en de volgende keer al van tevoren de drempel vergroten. Dat zou zeer zonde zijn. Als het op die manier een (groeiend) probleem wordt voor jullie dan is het misschien goed om eens met een psycholoog te praten die specialiseert in seksuele problemen, oftewel een seksuoloog (bij bijvoorbeeld PsyQ hebben ze mogelijkheden daarvoor: http://www.psyq.nl/Programma/Seksuologie/waar-terecht-seksuologie )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zou kunnen is dat hij het fysiek niet voor elkaar krijgt om zonder wat extra handwerk klaar te kunnen komen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel er dus mee te zeggen dat hij de inspanning die nodig is om klaar te komen niet kan leveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder te zeggen dat er bij jouw iets niet goed is, kan het hem helpen als je iets meer kracht kan zetten.
Het schijnt dat je er dan zelf ook (nog) meer plezier aan beleefd.
(wat zeg ik dit veel te netjes zeg)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij er een sport van zou maken hoe lang hij het kan volhouden, dan verbeterd hij enorm zijn conditie, en vrouwen zouden gek zijn op zo'n man.

Ik heb dat ook een tijd gehad, en wel eens een keer bijna 2 uur bezig geweest met die instelling.

Nu is er niks mooiers dan mijn vriendin eerst goed te laten komen, en daarna pas voor mezelf te gaan. Met de hand of hoe dan ook je kan je helemaal laten gaan hoe je wilt.
Langer doorgaan of het kort houden.

Zij heeft niks meer te klagen, want ze heeft haar orgasme al gehad, en soms zelfs meerdere keren.

Zij altijd blij, en wil zelfs vaker dan mij...

Toegevoegd na 3 minuten:
Bij wisselen van standjes, altijd gebruik maken van tussenstandjes, zodat het wisselen kortere onderbrekingen heeft en veel vloeiender gaat.

Als je het goed doet, wilt ze niet meer zonder je ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag wel gelezen?
Het "probleem" is juist dat hij niet "normaal" kan klaarkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, je hebt gelijk. Probeer eens om hem heeel langzaam te laten beginnen, en dan steeds sneller te gaan. Als hij een soort van gevoelloos wordt, weer heel langzaam gaan, om het lekkere gevoel op te bouwen. Blijf dit herhalen. Als het gevoel opbouwt mag hij wilder worden, maar ga bouw het wel weer van langzaam naar snel op en probeer hem steeds dieper te krijgen. Ik ben benieuwd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je ziet het als een goede tip en doet er wat mee. Als je juist last hebt van snel klaarkomen moet je juist proberen om hem langer op het gevoelloze punt te krijgen en te houden. Een vrouw houdt ervan dat je er lekker lang over doet want dan kan zij er ook beter en meer van genieten en ook meerdere orgasmes krijgen. Als je als man gelijk gaat voor dat lekkere gevoel kom je heel snel klaar, en zal de vrouw steeds minder tevreden zijn met de seks en dan ga je klagende zeurende gefrustreerde vrouwen krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, ik moet er niet aan denken, dat ik klaar gekomen ben en mijn vriend gaat rustig aan doen en blijft 2 uur pompen. Dan denk ik na half uur echt wel, schat, schiet nou even op???!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je trouwens wel zeker dat zij blij is en dat jij niet degene bent die vraagt aan haar: vind je mij niet ontzettend goed? Ben ik niet fantastisch, dat ik het zo lang kan volhouden?? Veel vrouwen durven dan niet te zeggen, nou sorry hoor, maar eh, het mag wel wat korter hoor!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het op 1 positie houdt is er geen drol aan ja. Het feit dat ze vaker wil dan ik zou wat moeten zeggen. Plus het feit dat je een squirt orgasme niet kan faken, hoef ik noet eens wat te vragen. En wat heb ik aan zelfpromotie? Niemand kent me, en ik ben al bezet. Dus de enige die hier voordeel aan kan hebben is iemand die wat met deze informatie kan.
Gebeurt vaker hoor, mijn vriend komt ook bijna nooit klaar in mij. OOk zoals je zegt, door trekken of oraal. Dan stopt hij wel eens naar binnen als hij komt. Maar zo met de daad dan duurt het erg lang.
Ik weet door andere ervaringen dat er meer mannen zijn die dat hebben, ze zeggen het ook vaak van te voren, dat ze niet klaar komen met n. De meeste vrouwen komen ook niet klaar met n. Dus waarom zouden mannen er geen moeite mee hebben? Hoeft dus echt niet aan jou te liggen, ligt aan hem waarschijnlijk.