Wat kan een reden zijn voor een man om een kuisheidsgordel te dragen en hoe werkt dat dan met toileteren en hygiene?

Toegevoegd na 1 uur:
Het eerste deel van de vraag begrijp ik inmiddels enigszins.

13 jaar geleden
13.8K

Het beste antwoord

De mannelijke kuisheidsgordel wordt nog wel "regelmatig" in het BDSM "spel" gebruikt.
De onderdanige man vind het fijn om volledig afhankelijk te zijn van de Dominante vrouw.

Zelfs zo, dat hij zelfs zich zelf niet meer mag en kan bevredigen.

De hygiëne is hierbij idd een probleem indien deze 2 niet constant samen leven en zij hem niet met een sleutel "vertrouwd" (dit kan ook deel van "het spel" zijn).

ik heb wel gelezen van mannen die dan een tandenborstel gebruikte........ maar ideaal lijkt mij dit niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
???
nou ik zal ook wel naief zijn maar goed:
waar gebruikt hij in vredesnaam die tandenborstel voor??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij sommige gordels kun je met een kleine (kinder) tandenborstel tussen de gordel en je penis komen en trachten de boel enigszins schoon te maken ...maar zo als ik zei .....niet ideaal....
Kristal
13 jaar geleden
ow... nee, niet echt frisjes lijkt me dat...
maar ja... ieder diertje zijn pleziertje...

Andere antwoorden (3)

Kuisheidsgordel is "chastity belt" is in het Engels... Als je op "male chastity belt" googlet krijg je behoorlijk wat sites.
Meestal zijn dit erotische redenen. Zie http://www.chastitybelt.co.uk/image-gallery/male-ad/male-ad.html voor een boel plaatjes.

En zo'n kuisheidsgordel kun je natuurlijk af doen als je je moet wassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is het juist niet de bedoeling dat je een kuisheidsgordel zelf af kunt doen... ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, maar de meester of meesteres wil normaal gesproken ook dat het hygienisch blijft dus die doet hem dan gewoon af.
Een man zal daar nooit een reden voor hebben!
Vrouwen hebben niet die machtspositie om het te eisen van hen en dat zal zelfs in onze cultuur nooit toegestaan worden.
Alleen culturen waarin de man nog heerst en hij zou het eisen van zijn vrouw, dan zou het nog kunnen gebeuren. Ik denk echter dat het niet meer voorkomt, want dit was middeleeuws en ik denk niet dat kuisheidsgordels nog bestaan.
In het hypothetisch geval dat, denk ik dat ze steeds het sleuteltje moesten vragen om te kunnen toiletteren of het gewoon moeten laten lopen en steeds vragen om te mogen reinigen, willen ze geen infecties/uitslag oplopen.:P
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees even mijn reactie hierboven. Als je een open mind hebt kun je zelfs de plaatjes bekijken. Er bestaan zeer, zeer veel kuisheidsgordels, voor mannen en voor vrouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En mannen genoeg die dat lekker vinden. Dat is toch een prima reden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat schattig naïef! Voor sommige mensen is dit gewoon een seksuele voorkeur of fetish. En waar een voorkeur bestaat, bestaat er handel om in die voorkeur te voorzien. Er bestaat dan ook een levendige handel in mannelijke kuisheidgordels. Echt begrijpen doe ik het zelf ook niet, maar ach, zolang alle betrokkenen er blij mee zijn, wie zou ik dan zijn om het af te keuren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Een man zal daar nooit een reden voor hebben!"???
Er zijn ook relaties die anders zijn dan de "standaard" m/v-relatie hoor. En niet elke man is hetzelfde, zoals ook niet elke vrouw hetzelfde is.
amc
13 jaar geleden
tja, ik ging er wel wat serieus op in hè? Ikdacht natuurlijk meteen aan de redenen waarom mannen er hun vrouwen mee afsloten voor andere mannen in de riddertijd. Dat zag ik toch niet zo gauw gebeuren bij ons vrouwen die hun man af willen sluiten voor andere vrouwen. Onze mannen zullen dit dan ook niet toelaten. (althans het merendeel );P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
grin ......zie mijn antwoordt.......
Voor de seks.
Voor het voorspel.
Ik ga dat verder niet uitleggen, maar mensen doen allerlei dingen die ze lekker vinden.

Het ding blijft dan meestal ook niet heel erg lang om.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms juist ook wel heel erg lang. Dan moet je je toch weten in te houden op een of andere manier... ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou van dagen tot weken...weet ik ik vind dat tamelijk lang....