squirten meisjes altijd bij het klaarkomen wanneer, wel een wanneer niet?

ik weet nooit wanneer dat gebeurt want soms kan het gebeuren als ze vingeren en kunnen ze het ook zelf bepalen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.4K
zondag
13 jaar geleden
Wat is squirten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vrouwelijke ejaculatie.
Kimath
13 jaar geleden
altijd bij het klaarkomen squirten? gelukkig niet, geeft zo'n bende, moet je helemaal spatscherm ophangen enzo.
Als je dit denkt, heb je volgens mij iets te veel porno gekeken, bij de meeste vrouwen is dit echt niet zo hoor.
zondag
13 jaar geleden
Met de plantenspuit kan ik erg goed squirten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/zoek?q=squirten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wíst bij de vraag over wit sperma al dat je te veel porno had gezien! Porno is leuk, daar niet van, maar vergeet alsjeblieft alles wat je gezien hebt als je nadenkt over wat normaal is. Echte mensen hebben geen seks zoals in een pornofilm. Echte mannen hebben niet zo wit en zo veel sperma als mannen in pornofilms. Echte vrouwen spuiten vrijwel nooit (en verreweg de meeste vrouwen helemaal nooit) als ze klaarkomen. Echte stellen hebben geen seks in standjes die vooral geschikt zijn voor extreme close-ups. Porno heeft niets te maken met de werkelijkheid.
Kimath
13 jaar geleden
maak er een antwoord van, dan kan ik plusduimpjes geven. Heel goed verwoord, het is allemaal nep in die films.

Het beste antwoord

Dat is juist zeldzaam, zelf bepalen kan ook niet en áls ze het al kunnen dan alleen als ze een heftig orgasme hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus als ze achter elkaar te squirten faken ze het? Of ben ik dan een goede minnaar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zegt niks over jou Sietse62.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tnx

Andere antwoorden (2)

(bijna) alle vrouwen kunnen het.
Het vergt een andere stimulatie dan voor een "gewoon" orgasme zal een vrouw haar orgasme anders moeten "sturen"
Het is de (heftigere) stimulatie van de G-spot die de vrouw laat squirten.

Het is dus wel degelijk zelf te bepalen door de vrouw.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen net als met normale orgasmes zijn er zeldzame gevallen dat een vrouw ze niet kan krijgen.

Toegevoegd na 4 minuten:
En er zit natuurlijk ook verschil in per vrouw de ene haalt het plafond de andere wordt gewoon heel erg nat.
En ja het wordt wel een eens een natte boel maar ach daar zijn handdoeken voor.

En je hoeft het ook niet iedere keer te doen maar als je er af en toe wat meer de tijd voor neemt dan 10 minuten recht op en neer is het iets dat je mee kunt nemen in het spel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt hoogstens zeggen dat bijna alle vrouwen het in *theorie* kunnen. Want de realiteit is nog altijd dat dit zelden in de praktijk voorkomt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het "in theorie" is in dit geval volgens mij niet nodig. Ik zeg ook niet dat alle vrouwen het ook daadwerkelijk doen maar dat is vaak meer onwetendheid, schaamtegevoel of een partner die niet weet hoe het te bewerkstelligen of een combinatie daarvan. Natuurlijk weet ik dat het niveau van de sexualiteit en de voorlichting hiervan (gezien de vragen die hier gesteld worden) wel op een heel laag peil ligt in Nederland.
En wil ik ook niet meisjes die net beginnen een minderwaardigheidscomplex aanpraten maar laten we er wel eerlijk over blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is het nou juist: eerlijk is in dit geval dat in de praktijk bijna geen vrouw ooit squirt. Het kán wel, maar de vraagsteller hoeft niet te verwachten dat bij iedere vrouw/ieder meisje tegen te komen. De vraagsteller is een puberjongen die, ook gezien zijn vorige vragen, iets te veel porno heeft gezien. Laat hem er eerst maar achter komen hoe het meestal in het echt gaat. Daar kunnen we best bij zeggen dat squirten kan en dat sommige vrouwen het ook doen, maar jij schiet hier door naar de andere kant door het foute pornobeeld te bevestigen dat (bijna) alle vrouwen bij het klaarkomen een soort waterval zijn. Dan kun je erop wachten dat die jongen straks denkt dat er iets heel erg mis is met hemzelf of zijn vriendin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok zijn leeftijd had ik even niet in beschouwing genomen maar onzekerheid hoort daarbij. Maar om "squirten" te associeren met alleen maar porno vindt ik niet reeel ook in het gewone thuis man vrouw sexxen komt het gewoon voor en is het onderdeel van.
Ik stelde ook dat niet iedere vrouw het plafond haalt. Ik zeg niet dat iedere vrouw het ook daadwerkelijk wil, een "gewoon" orgasme is voor huis tuin en keukengebruik vaak bevredigender.
Wat mij meer verbaasd zijn de antwoorden/reacties van mensen die toch al wat ouder zijn die het bestaan ervan totaal ontkennen of als zeldzaamheid zien. Maar goed ik zal mij troosten met de gedachte dat wij tot een deel van de bevolking horen die ten volle en in (bijna)alle vrijheid genieten van alle mogelijkheden tot genot ons door de evolutie ter beschikking gesteld ;-)
Misschien dat één op de duizend vrouwen spuitend klaar komt. Het is beslist niet iets wat iedere vrouw heeft.
En het beheersen is beslist onmogelijk.