Condoom te klein?

Mijn vriend en ik hebben laatst geprobeerd seks te hebben. Nu zijn we erachter gekomen dat alle condooms te strak zitten, en kunnen er niet helemaal omheen. Ben vandaag naar de seksshop+drogist geweest, maar beiden hadden geen grotere maat dan 56 mm breedte. Wat moet ik nu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lucky you met je grote vriend;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me opschepperij... condooms zijn erg rekbaar.
Ik heb een keer een hoer gezien die zei, te klein? Wat te klein? En trok zo het condoom over haar hoofd! En ze zei, wil je zeggen dat de jouwe nog groter is als dit? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan zeker kloppen, het condoom knelt dan af.
En een condoom om je hoofd is mogelijk, maar ook dat zit niet lekker ;-) En ik kan je verzekeren dat het niet prettig is als je "bezig" wilt zijn en het wordt afgekneld daarbeneden...
Heb hetzelfde probleem, lengte is prima maar de diameter is gewoon te klein.
Dit heeft niets met opschepperij te maken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DeBas, hoe doe jij het nu? Wij zijn echt ten einde raad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meen je dat serieus? Gelukkig is er een oplossing voorhanden ;o)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
ik ken het probleem ook. zelfs durex xl knelt nog. geen prettig gevoel, maar het lukt er wel mee. ik zal eens op de site van de condomerie gaan bladeren. misschien hebben ze daar meer keuze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, daar hebben ze zeker veel meer keuze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen, het is allemaal goed gekomen!! :) Snap er niks van, maar dezelfde Durex condooms pasten nu wel. Toch heel erg bedankt voor jullie goede adviezen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Vanille, Je hebt in ieder geval nu adressen waar je terecht kunt voor verschillende merken. Als ik je berichten lees ben je net met seks begonnen. Door de spanning zal niet alles de eerste keer lukken. Op een gegeven moment gaat het makkelijker. Veel plezier en goed dat jullie condooms gebruiken.

Antwoorden (4)

Hoewel Durex ook grotere maten heeft kan je voor hele specifieke maten terecht bij de condomerie in Amsterdam.

Ze hebben een eigen maatsysteem en kunnen jullie adviseren. Ze hebben ook een webwinkel en kunnen bestellingen versturen. Het is een goede en zeer betrouwbare winkel.

Toegevoegd na 12 minuten:
Op de site kan je dan kijken naar condooms die vallen onder CAS** of hoger (hoe meer sterren hoe dikker, zie tabel). Dit is een eigen indeling.

Toegevoegd na 15 minuten:
Zie ook de speciale condooms op maat pagina.

Toegevoegd na 30 minuten:
NB. de sterren (CAS ***) slaan op de dikte van het rubber. In jouw geval gaat het om de omtrek die je wilt weten. De 56 mm die je opgeeft zal zeker niet de omtrek zijn. Meet eventueel de omtrek met een meetlint.

Durex zit rond de CAS 6. Je kunt het beste een mail sturen en aangeven welk merk en type je nu gebruikt en eventueel de omtrek van de penis. Dan krijg je waarschijnlijk het beste advies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Condomerie haalde ik ze ook vandaan inderdaad :-)
Had ik een + duimpje kunnen geven had je m gehad !
Je hebt speciale xl condooms
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zegt niet altijd wat over de dikte. Durex XL is wel wat dikker, maar misschien niet dik genoeg voor de vriend van de vraagsteller.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie zegt dat ik durex bedoel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik niet, maar ik zeg alleen dat XL kan slaan op de lengte van het condoom of op de diameter. Een reactie kan ook een losse opmerking zijn, ik bedoelde het helemaal niet negatief in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb rondgekeken op internet en de meeste condooms met de naam xl erin zijn maar 56mm in doorsnee. Niet geschikt dus.
Dit probleem heb ikzelf gelukkig niet,maar een vriend van mij wel.Zij gebruiken nu het vrouwencondoom.Is ook veilig en hij heeft geen afgeknelde plasser.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het merk MySize maakt condooms in 7 maten: 47, 49, 53, 57, 60, 64 en 69(!) mm. Ze zijn online te bestellen en je kunt op onderstaande pagina de omtrek van de penis invullen om de meest geschikte maat te vinden.
Zo simpel kan het zijn.
De lengte is overigens bij condooms veel minder belangrijk.