Waarom gaan sommige mannen zoveel vreemd?

Waarom gaat bijna elke man vreemd? Is dat de spanning, seksverslaving, bevestiging.. Begrijp soms niet waarom mannen zo vaak vreemd moeten gaan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (20)

Risico's nemen, op avontuur gaan. Dat noemen sommige echt leven.

Waarom flirten zoveel vrouwen met andere mannen als ze een vriend hebben?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan van alles zijn
-Ze willen meer spanning
-Relatie is niet meer zo goed
-ze willen meer dan 1 vrouw
-ze kunnen de verleiding niet weerstaan
-uit wraak
13 jaar geleden
Uit onderzoek bleek laatst nog dat vrouwen minstens zoveel vreemd gaan als mannen.

De reden? waarschijnlijk spanning, pure lust, ego dat gestreeld wordt, wraak ten opzichte van partner, even de zinnen verzetten.
13 jaar geleden
Mensen die vreemd gaan doen het om verschillende redenen.
Spanning, verveling thuis etc.
Mannen en vrouwen gaan beide vreemd.
Mannen worden alleen sneller betrapt, omdat vrouwen veel beter dingen voor zich kunnen houden en hier slimmer mee omgaan.
Ook is dit meteen de reden dat vrouwen een man sneller door hebben, ze gaan zich anders gedragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We vergeten 1 ding; De mens is van nature geen monogaam wezen. Daar ligt de kern. Verder is het de spanning wat aantrekt. Sommigen gaan parachutespringen en anderen gaan vreemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paringsdrift... Hoe gecultiveerd, sociaal aangepast en gecontroleerd we denken te zijn na duizenden jaren evolutie. Sommige natuurlijke eigenschappen zijn zo sterk verankerd in ons wezen dat ze niet altijd te controleren zijn. Het is dus niet afwijkend gedrag wat we niet weten te controleren. Het is natuurlijk gedrag wat we niet weten te controleren. Een man, in zijn meest "natuurlijke" vorm wil zoveel mogelijk nageslacht produceren, net zo als een hond, en walvis, een boom, bacteriën of een virus. Alles, zonder enige uitzondering wil zichzelf en zijn soort zo veel mogelijk "vermenigvuldigen. Een vrouw, in haar meest natuurlijke vorm, wil (al dan niet bewust) een zo gezond mogelijk partner vinden voor het creëren van nageslacht en stelt zich daarin beschikbaar voor de man. Dit is hoe de natuur het heeft bedoeld, het is dus geen aangeleerd gedrag. Nee, we proberen het juist af te leren. Maar dat lukt (ons) niet altijd ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal mee eens +
vrouwen gaan net zo goed en vaak vreemd, alleen een man heeft de stempel al gekregen en daarom is hij de klootzak en wij vrouwen niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk hebben ze de spanning nodig die ze missen in hun relatie omdat het te gewoon is geworden.... Ik ben er iig niet van gediend, wie buiten de pot pist mag opdonderen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De relatie is niet goed en krijgen thuis niet wat ze willen, dan gaan ze het buiten de deur zoeken. Maar er zijn ook genoeg vrouwen die dit doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga het even tot de kern terugbrengen. Mannen hebben zoveel meer zaadjes te vergeven dan vrouwen eieren hebben. Maar dat verbieden we ze en dan noemen we het vreemdgaan. Vrouwen moeten heel goed nadenken aan wie ze dat eitje gaan spenderen. Het zit allemaal verankerd in de natuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijna elke man vreemd ??
Waar komt die informatie vandaan ?
Vreemdgaan kan allerlei redenen hebben, zoals eenzaamheid in de relatie, verleiding, spanning, wraak, een "versleten" relatie, sleur, een dronken bui, nonchalance etc. etc.
Zoals eerder gezegd, zijn mensen van nature niet monogaam, dus is het ook het volgen van oerinstincten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen gaan vreemd omdat het gras bij de buurman groener is.Soms wil de partner een bepaalde sexuele niet doen en zoekt die ander het dus bij een ander.En soms wil iemand die sexuele handeling niet bij zijn eigen partner doen,dus zoekt hij/zij een ander "slachtoffer".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat deze stelling klopt.
Ik weet zeker dat veel mannen monogaam zijn.
Zelf ben ik nog nooit vreemd gegaan.
En mocht ik het ooit overwegen, dan stel ik me van tevoren voor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze op vrouwen afgaan waarvan ze denken dat ze wel leuk zijn, maar na een lange tijd gaan ze ze toch irritant ofzo vinden. Of je komt natuurlijk een nog leukere vrouw tegen:P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het ook al eerder vermeld, maar in mijn omgeving zie ik vrouwen net zo goed vreemd gaan als mannen dus dat alleen mannen dat doen is een fabeltje,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mannen zijn constant op zoekl naar avontuur en spanning, de thuis situatie of de stemming kunnen ook een grote rol zijn. Ik denk dat de tv en vrienden die verhalen vertellen over dergelijke escapades ook het gevoel versterken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat komt dat brengt leven in de brouwerij,zo saai altijd dezelfde vrouw bah
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige mannen willen meer dan 1 keer per dag sex
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel mensen zullen me tegenspreken maar dit is mij theorie:
1. Mannen zijn jagers van oorsprong. Nu zijn we gelijk en bla bla bla, maar vroeger waren wij (mannen) de jagers.

De mens is in de loop der jaren socialer verder ontwikkeld dan welk ander levend wezen dan ook. De eerste mens kende nog geen beschaving, kon niet praten, lezen of schrijven. Net zoals al het andere leven op aarde had men een "oerinstinct" welke bestonden uit eten en voortplanten.
Duizenden jaren verder is de mens sterk sociaal ontwikkeld en we kunnen ons onderscheiden van dieren.
Maar toch hebben we de genen, die ons onbewust het gevoel van voortplanten geeft. Wat is nou het nut van sex? Je krijgt er een lekker gevoel van en dat is ook de bedoeling want anders zouden de eerste mensen op aarde niets voortplanten.
De mens heeft dus nog altijd het "oerinstinct of gevoel".
Goed sociaal en mentaal ontwikkelde mensen kunnen dit beperken tot hun geliefde.
Maar niet iedereen is zo sociaal en mentaal ontwikkeld en die worden gewoon geprikkeld bij het zien van het tegenover gestelde geslacht. Deze krijgen het kriebels (oergevoel) en willen dus sex met meerdere hebben.
Het is heel moeilijk uit te leggen, maar als je het even goed doorleest kun je hier je antwoordt uit halen.
Verder wil ik even toevoegen dat mensen die minder sociaal ontwikkeld zijn dat niet in andere functies hoeven te laten blijken. Ze kunnen goede banen hebben en heel sociaal overkomen. Ze zullen ook wel sociaal zijn op veel gebieden.
De moderne mens zet het "oergevoel van zich af normaliter. Ik raak ook geprikkelt als ik een mooie meid zie en denk dan weleens aan hoe het zou zijn om sex met diegene te hebben. Dat gevoel zet ik van me af, omdat ik een vriendin heb en zulke dingen alleen maar met haar deel.
Niet, omdat ik bang ben dat ze ooit achter de waarheid zal komen. Sterker nog, al zou ik 100% zekerheid krijgen dat ze er nooit achter zou komen en ik sex met de mooiste vrouw van de wereld kon hebben, dan zou ik het nog niet doen.
Puur, omdat ik sociaal ben en zo voel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vanwege het geld? Ze hebben zoveel geld te spenderen en willen dit zo graag uitgeven dat ze dit aan de prostituees geven?

haha vond hem zelf wel grappig