Hoe moet je een massage geven?

Voor bij mijn vriend dus liefst wel wat spannends of leuks

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Laat hem op zijn buik liggen en begin eerst met zijn rug te masseren, daarna zijn armen, vervolgens zijn billen en raak zachtjes in het voorbijgaan een enkele keer de spannende plekken aan. Dan zijn benen masseren van onder naar boven en dan weer in het voorbijgaan de speciale plekjes masseren. (In de extra spannende variant doe je 'm handboeien om). Daarna omdraaien en hem overal masseren behalve waar hij het het liefst heeft, maar wel weer in het voorbijgaan aanraken. Ook de massage van de liezen niet vergeten. Na zoveel verleiding en zoveel uitstel is hij dan wel toe aan een happy end.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
spannend!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klinkt goed plusje van mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Andere antwoorden (4)

Vergeet niet een juiste sfeer te scheppen in de kamer. Zacht licht, kaarsen, romantische muziek...

Masseer met warme handen met massage-olie. En neem de tijd!

Eerst achterkant, dan voorkant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Massages zijn er in vele vormen. Wat jij wilt is een erotische massage.

Het is heel belangrijk de juiste sfeer te creeren dat kan door middel van muziek, kaarslicht, wierrook en stook de kachel lekker op.
Je moet ook een goede plek hebben massagetafel is ideaal maar gewoon op bed of eettafel kan natuurlijk ook.
Begin relaxt en niet als jullie net ruzie hebben gehad of nog erg gestresst zijn.

Verwarm de massage olie en leg wat handdoeken klaar (het liefst op de verwarming).
Bij een erotische massage is het niet van belang dat je alle spieren losmaakt maar gaat het meer om de strelingen.
Begin gewoon met je (warme) handen op zijn rug te leggen en laat hem even wennen dan ga je zachtjes rondjes draaiend naar zijn schouders en nek probeer er "gevoel" in te leggen.
Zo streel, wrijf en zachtjes kneedend zijn hele lichaam maar vermijd je de erogene zones (net niet)
Je kunt als je met zijn bovenlichaam bezig bent een warme handdoek over zijn onderlichaam leggen en omgekeerd.
je Kunt gebruik maken van jouw hele lichaam dus ook je haar en of borsten meenemen over zijn lichaam.
Je kunt een natte handdoek een paar minuten in de magnetron leggen en dan op zijn rug leggen (let op dat deze wel heet is maar niet TE heet)
Dan de voorkant gaat eigenlijk hetzelfde maak gebruik van je hele eigen lichaam vergeet de jukbeenderen, kin,oren en zijn slaap niet.
Als je een olie gebruikt die ook als glijmiddel gebruikt kan worden kun je uiteindelijk de massage vloeiend laten verlopen in.....

Om het nog spannender te maken kun je hem blinddoeken en/of een i-pod opzetten zodat hij af en toe verrast wordt
Bereid wel alles goed voor zodat je niet halverwege iets uit de schuur moet halen of dat de telefoon gaat etc.

Een erotische massage is net zo leuk om te geven als om t e ontvangen.

Toegevoegd na 35 seconden:
dit even inhet kort dan ;-)
Veel plezier !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor jou!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@aapje; je mag het ook uitvoeren dan krijg je vast een + van je partner ;-)
haha! wat lief dat je dat vraagt! speciaal voor je vriend.

als je de voorkant goed wilt verwennen ga dan vanaf ongeveer de knieën langzaam naar boven toe, maar nét voor de penis ophouden. dat maakt het extra opwindend voor hem.
schep wat sfeer, muziekje, massage olie, en vraag vooral wat hij het liefste wil. ik denk dat hij dat zeer op prijs stelt!
have fun!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop eens een boek over Kamasutra. Behalve de "gewone" seksualiteit en standjes staat hier ook veel in woord en beeld in over erotische massages voor man en vrouw.

Hier zijn veel boeken over geschreven en de ene is mooier/bruikbaarder dan de andere.

Er zijn ook wel video's (dvd's) over. Stap eens rustig Christine Le Duc binnen en vraag er naar.

De ruimte hier is veel te klein om hier gedetailleerd op te beantwoorden. En juist de details is waar het om gaat.

Een paar basis zaken die je nodig om het goed te doen:

* veel tijd
* massage olie
* niet hard drukken zoals bij sportmassage, eerder strelen
* kleine cirkelvormige bewegingen maken met de vindertoppen en de duim.