kan je jeZelf aanleren om meerdere orgasmen achter elkaar te krijgen in een vrijpartij of kan het maar 1 keer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

Dat kan je inderdaad aanleren, zowel mannen als vrouwen kunnen dat en geven dit ook aan. Vrouwen vaak iets makkelijker dan mannen, dat heeft te maken met fysiologie.

Er zijn ook mannen en vrouwen die geen orgasme kunnen krijgen, dan spreek je van anorgasmie.

Toegevoegd na 44 seconden:
In het sekswoordenboek meer informatie over het "aanleren".

Toegevoegd na 2 minuten:
Overigens is het nu wel een heel fysiologisch antwoord. In werkelijkheid gaat het vooral over wat je samen met elkaar voelt en een goede vrijpartij is niet per definitie een vrijpartij met meerdere orgasmes. Richt je vooral op de kwaliteit van de seks en niet op de kwantiteit.

Toegevoegd na 4 minuten:
Er is ook een afwijking bekend (Persistent Genital Arousal Syndroom) waarbij vrouwen orgasmen krijgen zonder seksuele stimulatie, of voortdurend orgasmes krijgen.

Gisteren nog in het nieuws:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8995145/__Orgasme_door_junkfood__.html?sn=binnenland,buitenland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Waarom zou je jezelf zoiets willen "aanleren" denk ik in de eerste plaats? Want elk lichaam steekt namelijk anders in elkaar, er zijn bij dames dan, ook verschillende manieren om een orgasme te krijgen. Sommige vrouwen kunnen zelfs helemaal geen orgasme krijgen. Bij de mannen verschilt het ook per individu en is niet "aangeleerd", het is hoe je lichaam in elkaar steekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is geen antwoord op de vraag...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inkie: Je kunt wel degelijk veel leren op dat gebied.
Zoals al genoemd gaat dit bij vrouwen makkelijker dan bij mannen!
Dit komt omdat het voor vrouwen mogelijk is om in de plateau fase te blijven na een orgasme!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt dit inderdaad leren. Meervoudige orgasmes lopen zelfs over in elkaar.
Het vergt de nodige training van jou maar ook zeker van je sexpartner.
Natuurlijk spelen daarbij factoren als stemming,opgewondenheid etc een grote rol en het zal de ene keer makkelijker lukken en een andere keer gewoon niet.
Voor mannen is het wat moeilijker maar ook zeker mogelijk meerdere keren klaar te komen achter elkaar zonder te ejaculeren dit vergt nog meer discipline maar is echt het proberen waard.
Het leuke aan sex is dat je blijft leren en de mogelijkheden zijn nagenoeg onbeperkt.
Er zijn vele manieren om orgasmes te bereiken en zo'n orgasme is heel bevredigend maar vergeet niet dat de weg naar een orgasme velemalen interessanter kan zijn. Ieder beleeft sex op zijn of haar manier de een houd van kort en heftig de ander van lang en zwoel. Een urenlange sexsessie hoeft niet perse in een orgasme te eindigen maar kan heel bevredigend zijn maar een sexspel van 20 minuten met daarin verschillende orgasmes daarentegen is ook ontlaadend op zijn tijd.
Ontdek en geniet van alles wat jouw en andere lichamen je te bieden hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
helder antwoord +
als je je hier echt in wilt verdiepen raad ik je aan het volgende boek te lezen! Het lijkt op tantra maar is niet zo hel erg zweverig. Ik heb het samen met mijn vriendin gelezen en ik zal je vertellen dat de seks er erg op vooruit van kan gaan.
Het boek heet het multi-orgastische paar. Ook voor alleen man of alleen vrouw te krijgen. Ik heb een linkje waar je het bestellen!
Aanrader voor iedereen!

http://www.mailfemale.com/boeken/alle-boeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is allemaal mogelijk, maar waarom zou je?
Juist dat het lukt is al speciaal genoeg..

Hoe vaker jij klaarkomt hoe minder (lekker) speciaal het straks voor jezelf is..

Zonde, zonde, zonde..