Ik probeer mezelf wel eens te vingeren, maar kom nooit klaar. Wat doe ik fout en hoe lang moet je meestal jezelf vingeren om klaar te komen?

Ik probeer het vaker, maar doe het meestal maar een paar minuutjes? Is dit te kort of doe ik gewoon iets fout?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.9K

Antwoorden (10)

Soms wat langer als de andere keer maar een paar. Minuutjes is wel heel kort. Probeer het eens om bij je clitoris het juiste plekje te vinden, het is ook makkelijker om met een viberator over je clitoris heen te bewegen dan vind je vanzelf het goede plekje en wat jij lekker vind.. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er staat geen vaste tijd voor, het ligt er net aan hoe opgewonden je bent hoe snel het gaat.
Probeer wat langzamer of wat sneller, net iets naast de clitoris, erboven of juist er bovenop.
Gewoon wat spelen, en dan lukt het vanzelf wel. Als je eenmaal doorhebt wat voor jou het lekkerste voelt, gaat het veel sneller en beter.

Toegevoegd na 55 seconden:
Het kan helpen om een sexverhaaltje te lezen of een pornofilm te gaan kijken, dat kan helpen om je meer in de stemming te krijgen. Of je gebruikt gewoon je eigen fantasie om wat leuks te bedenken. Succes!
13 jaar geleden
Met een leuk filmpje erbij moet het lukken meid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je 'moet' klaarkomen is de kans groot dat je niet ontspannen genoeg bent om dat te laten gebeuren.
Neem de tijd, probeer uit wat je lekker vindt, varieer in plekken en tempo en zorg dat je niet te hard duwt want dan kan het zeer gaan doen. Als het te stroef is, kun je je vingers een beetje vochtig maken of een beetje vaseline of zo gebruiken. En gebruik je fantasie, in je fantasie kan alles, mag alles, en ben jij de baas over wat er gebeurt :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je doet het alleen fout als je het zelf niet lekker vindt. Vingeren doe je niet voor het vingeren, omdat het op een bepaalde manier hoort of om klaar te moeten komen, maar gewoon omdat het lekker is. Waarbij een paar minuutjes inderdaad wel wat erg kort is om te verwachten dat je klaarkomt.

Als je doet wat jij lekker vindt (en je zult er steeds beter achterkomen wát je precies lekker vindt!) komt dat klaarkomen een keer vanzelf. Zolang je het maar niet beschouwt als een soort doel dat je *moet* halen. Weinig maakt klaarkomen zo moeilijk als het gevoel dat je iets 'moet'.

Heb er vooral lol in, en varieer eens wat je precies doet, probeer dingen uit om te zien wat voor jou het lekkerst is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles moet je leren wat sex betreft zo ook "vingeren" neem de tijd zorg dat je in de juiste stemming bent.
Probeer wat variaties of hulpmiddeltjes (speeltjes) en "ontdek je plekje"
Je zult je eigen lichaam moeten verkennen en ontdekken wat jij lekker vindt en jou tot een orgasme brengt.

En als je denkt dat je dan klaar bent zul je verder op verkenning moeten bij het lichaam van je partner(s) wat eigenlijk heel leuk is en gaanderweg zul je daar veel plezier in krijgen want niet is zo leuk als de ontdekkingreis in de wereld die erotiek heet.

Pas als je je eigen lichaam accepteert en openstaat voor de lusten die erin zitten kun je ten volle genieten van sex in al haar facetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voelt het fijn aan als je op bepaalde plekken jezelf aanraakt, weet je wel wat je erogene zones zijn= je fijn of apart aanvoelende plekjes die een behaaglijk gevoel geven..?

..en op wat voor moment ga je zoiets doen is volgens mij ook belangrijk!! Van mij apart doe je het in de bus naast een leuke jongen.........genegenheid noemen ze zoiets ook wel geloof ik..gr. bb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien te gespannen bezig , want dan lukt het niet .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je concentreert je op klaar komen. dat is verkeerd, dan kom je niet tot een erectie, verbeeld je fantaseer je over wat je met wie zou willen doen terwijl je je zelf vingert en als je toch mooite mee heb doe het lekker met een douchkop het voordeel is dat het met een regelmaat gebeurt wat met vingeren lastiger is, op het moment dat je wil komen en je veranderd van tempo is die gevoel namelijk ook sneller weg :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk krijgen vrouwen over het algemeen sowieso geen erectie...
Ga een paar minuten op je wasmachine zitten, hij moet uiteraard wel aan staan!