Wat moet je vooral wel/niet doen/zeggen als je gister avond bent gevraagd voor verkering en je gaat nu een bos wandeling maken?

Gisteren avond heeft iemand mij verkering gevraagd. We willen alles niet te overhaast doen dus alleeen praten hand vast houden e.d. wat kan je het best zeggen of bijvoorbeeld niet doen? Ik ben erg nerveus.

Toegevoegd na 1 uur:
Voor de duidelijkheid. We hebben samen afgesproken dat we het rustig aan willen doen. Dus dat hoef ik hem niet uit te leggen. Bedankt alvast voor alle antwoorden die gegeven zijn en worden gegeven!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Pak een figuurlijk gummetje en veeg al je gedachten weg. Zo, nu ben je er klaar voor. Gewoon alles op je af laten komen en vooral je gevoel volgen. Je bent niet de enige die zenuwachtig is, de ander is dat namelijk ook. Het komt wel goed als je maar niet teveel beredeneert.

doe vooral wat je gevoel je ingeeft. En het allerbelangrijkste, hoe moeilijk dat in sommige gevallen ook is: blijf jezelf. En met zo'n boswandeling is de ideale kans om elkaar te leren kennen, dus vraag gewoon alles wat je over de ander wilt weten! heel veel plezier!

Vooral geen schiet laten :p Voor de rest gewoon jezelf zijn! Dat gaat het beste.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100