Wat moet je vooral wel/niet doen/zeggen als je gister avond bent gevraagd voor verkering en je gaat nu een bos wandeling maken?

Gisteren avond heeft iemand mij verkering gevraagd. We willen alles niet te overhaast doen dus alleeen praten hand vast houden e.d. wat kan je het best zeggen of bijvoorbeeld niet doen? Ik ben erg nerveus.

Toegevoegd na 1 uur:
Voor de duidelijkheid. We hebben samen afgesproken dat we het rustig aan willen doen. Dus dat hoef ik hem niet uit te leggen. Bedankt alvast voor alle antwoorden die gegeven zijn en worden gegeven!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Pak een figuurlijk gummetje en veeg al je gedachten weg.

Zo, nu ben je er klaar voor. Gewoon alles op je af laten komen en vooral je gevoel volgen. Je bent niet de enige die zenuwachtig is, de ander is dat namelijk ook.

Het komt wel goed als je maar niet teveel beredeneert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Dat je de ander wel leuk vind en verder gewoon lekker wandelen en kletsen.
13 jaar geleden
ga lekker een wandeling maken en wacht af wat je gevoelens doet.
daarna weet je zelf wel wat te doen.
Wees wel lief en toon interesse kwa hobby of muziek ze van houdt.
veel plezier vandaag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe vooral wat je gevoel je ingeeft. En het allerbelangrijkste, hoe moeilijk dat in sommige gevallen ook is: blijf jezelf.
En met zo'n boswandeling is de ideale kans om elkaar te leren kennen, dus vraag gewoon alles wat je over de ander wilt weten!
heel veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral geen schiet laten :p
Voor de rest gewoon jezelf zijn! Dat gaat het beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je niet moet doen is liegen: Als hij voorstelt om chocolademelk te gaan drinken en je lust dat niet. Zeg dat je iets drinken wel leuk vindt, maar geen chocola (anders zit je de hele winter aan die vieze melk vast ;))
En verder is hij niet echt veranderd nadat hij je verkering heeft gevraagd hoor.
geniet van je wandeling,
13 jaar geleden
Geniet van de momenten als jullie bijelkaar zijn.
Elke ontmoeting zie je weer met andere ogen.
Luister goed naar elkaar.
Wees gewoon jezelf en ga je niet anders voordoen.
Best wel eng in het grote dierenbos dus vraag om bescherming tegen de grote boze wolf.
(dat breekt het ijs)
Het is geen tentamen dus verschiet niet al jouw kruit.
Elke keer hebben jullie weer nieuwe inspiratie om dingen te ondernemen en te beleven.
Wees in alle gevallen eerlijk en oprecht, maar hou toch nog iets mystieks.
(h)eerlijk duurt het langst) De liefde is iets moois.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg niet dat je toe bent aan een goeie stalker, of dat je blij bent dat je SOA weer helemaal genezen lijkt te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"ik vindt je heel lief hoor maar ik wil even wachten tot de hechtingen van de sexveranderandingsoperatie weg zijn en de hormoonkuur aanslaat"

(dit is een satirisch bedoelt antwoord)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flyingcrow
13 jaar geleden
haha-
Vooral niet zenuwachtig worden en rustig blijven:)

Geen onnodige / slechte grappen, en er ontspannen uitzien.

Misschien als er een bankje is dat één van jullie de arm om de ander kan slaan ( en andersom)?

Groetjes & veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat het allemaal op je afkomen. Meestal hoe nerveuzer je voor dingen bent hoe meer het uiteindelijk zal gaan meevallen.
Laat hem praten en praat gezellig met hem mee en lach af en toe lief als je met hem praat. De rest gaat van zelf ;).

Veel plezier.