hoe voeld een katheter in de penis aan ?

bij een bdsm relatie ben ik gevraagd,of ik het goed vind dat er een katheter in mijn penis ingebracht woord.
ik heb geen idee hoe het aanvoelt of dat het veel pijn doet. ook weet ik niet of het gevaarlijk is. wie heeft er
ervaring mee ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.5K

Het beste antwoord

Hallo
ik neem aan, dat indien jou D dit wil doen, hij of zij weet hoe of wat, en er ervaring mee heeft(?)

Immers veiligheid staat altijd voorop bij de (goede) BDSM.

Mocht bovenstaande niet het geval zijn dan mag je, je afvragen of die gene een goede Dominant is.....

Persoonlijk ( ik ben ook een s) zou ik het er, indien iemand ervaren is, het er wel "op wagen" bij een onervaren iemand is het een keiharde neen!!!!!

suc6 en have FUN!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Het voelt alsof ze een fles cola door een neusgat willen duwen. Als je zo een onderzoek in het ziekenhuis hebt gehad, wil je dat vrijwillig niet graag overdoen. Tenzij je pijn lekker vindt. Dat schijnt ook voor te komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flapje dit slaat als K op D. Je bent waarschijnlijk bij de plaatselijke loodgieter geweest en niet in het ziekenhuis.
Ik zou dit absoluut nooit doen in een sm situatie waar niet met medische hygiene word gewerkt...

Het is vrij gevoelig, voor mensen die van pijn houden misschien opwindend maar de gemiddelde nederlander zal het niet snel vrijwillig doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet erg prettig maar ik realiseer me dat dit bij bdsm juist een stimulans zou kunnen zijn. Belangrijker zijn de risico's. Niet doen als je niet precies weet hoe je dat moet doen. Je moet wat plooien voorbij en als je op de verkeerde momenten doorduwt kun je schade aanrichten die niet makkelijk te herstellen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe klinken nagels op een schoolbord?

Hoe voelt vallen op je stuitje!

Natuurlijk is het niet fijn! Wat veel belangrijker is, is waar trek je de grens... Bij vreemde voorjecten in de penis aanbrengen of moet er blijvende schade worden aangericht!

Steun iedereen z'n ding en succes daarmee maar weet zeker dat iedereen sociaal is (alleen jki
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het schijnt niet prettig aan te voelen. Maar een gynaecologisch onderzoek is ook extreem onprettig, terwijl het inbrengen van speeltjes in de slaapkamer dan wel weer aangenaam kan zijn. Mijn punt: er zit een dermate groot verschil tussen een ziekenhuissetting en seksuele activiteiten, dat je de ervaringen niet kunt vergelijken.
Probeer het eens uit, zou ik zeggen, misschien is het wel wat. Gebruik zo mogelijk wel steriele katheters, want een urineweginfectie voelt wel gegarandeerd heel vervelend aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan daarna nog dagenlang een rotgevoel geven bij het plassen. En als je niet uitkijkt heb je inderdaad een urineweginfectie te pakken, ook als je met steriel materiaal werkt maar daar gevoelig voor bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een blaaskatheter gaat echter, zoals het woord al zegt, helemaal tot in de blaas. Ik neem aan dat in bovenstaande setting hij maar een klein stukje wordt ingebracht. Misschien maakt dat ook nog verschil.
Normaal gesproken gebeurt zoiets door een gediplomeerd verpleger. Alvorens de katheter ingebracht wordt wordt er glijmiddel met een verdovend middel ingespoten.
Dan is het minder pijnlijk en kan erotisch gevoel zijn als het een leuke verpleegster is ;-)
Bij een vrouw gaat het makkelijker dan bij een man daar het urinekanaal veel langer is bij een man.
In de BDSM scene gebeurt het wel en het is heel kinky maar er is toch wel een risico van beschadiging.
Vaak wordt er in de scene drugs als xtc en ghb gebruikt dan ligt je pijngrens veel hoger en zal de "sub" minder snel aangeven wanneer de grens van fijne pijn en pijn bereikt is.
Je moet dus wel heel veel vertrouwen hebben in je "meester" om zoiets te laten doen. Er zijn natuurlijk ook heel veel andere handelingen die je kunt ondergaan die op de pijngrens zitten maar geen blijvend / ernstig letsel veroorzaken.
Je moet natuurlijk ook nog over straat kunnen de week erna.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de link het protocol voor het inbrengen van een katheter bij een man, kan jezelf beslissen of je het verantwoord vind om dit door een amateur te laten doen.
Mijn advies: Niet doen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het meerdere malen ervaren bij een uroloog en daar is het nauwelijks een probleem. Maar om dat buiten het ziekenhuis te doen is vragen om problemen.
Wat is BDSM ? (Bondage en SM), sorry ik ben maar een oude lul!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bondage, discipline en sadomasochisme.
Als je dit laat doen door iemand die er ervaring mee heeft valt het allemaal reuze mee.Wordt het niet goed gedaan of met smerige buisjes zal je er iets aan overhouden.Dan kan het pijnlijk zijn.Zelf breng ik ook buisjes bij mezelf in,maar dan weet ik precies hoever ik kan gaan.Een beetje pijn is lekker...toch?