wat zijn typisch mannen dingen als het erom gaat hoe ze subtiel willen laten zien dat ze een vrouw leuk vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (9)

Met z'n Harley voor haar deur parkeren, en haar vragen om een ritje te maken.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
steeds door je straat rijden, en zeggen dat ergens een bekende in de buurt moet wonen...
of op je werk als je in een winkel werkt, ineens elke dag iets komen kopen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze maken een grapje, geven een complimentje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
blozen , maar sorry met een verlegen man kun je verder ook niet zoveel. Hij moet eerst ;"Jä" zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opscheppen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha, ehmmm tja, mijn ervaring... mannen willen je verwennen met wat zij zelf leuk en lekker vinden, wat zou het mooi zijn als ze zich eens gingen verplaatsen in wat de ander misschien wel leuk zou vinden ;) zoals veel vrouwen dat toch vaakweer doen. hihi

nu nog dat subtiel :S ehmm laat dat maar weg :p

veel mannen zijn net zo verlegen als vrouwen, alleen vaak word van hen verwacht die eerste stap te zetten en dat is moeilijk hoor, met de kans om afgewezen te worden dus kunnen dingen gewon niet helemaal uitpakken zoals deze bedoeld waren of zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Ik ken je niet maar je hebt iets bekends". Even later: "nou ja het zal wel je uitstraling zijn, soms heb je iets met iemand en soms niet".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze proberen steeds je aandacht te trekken, ze zijn constant in je nabijheid te vinden, ze vragen steeds of ze je kunnen helpen (tas dragen of waar je ook mee bezig bent wat inspanning vereist) Ze drinken de woorden van je lippen ( tonen echt interesse, lijkt het, in wat jij zegt)
Zijn galant ( deur openhouden, voor laten gaan, in of uit de mantel helpen) Ze laten je voelen dat je een speciale vrouw voor hen bent. dat is het belangrijkste.