Kan je iemand aanrijden zonder dit door te hebben

Er zijn mensen met een dwangneurose die denken dat ze iemand hebben aangereden en daarna de hele weg terug rijden om te checken of dit wel of niet waar is.

Kan je iemand aanrijden zonder dit door te hebben ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Psyche
2.4K

Antwoorden (7)

Ik denk het niet, je zult altijd een harde knal horen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn zoveel mensen op de wereld. het is vast mogelijk.

Je kan de factoren ook vergroten door, alcohol of drugs genomen te hebben. Of op iets heel anders gefocust te zijn, bijvoorbeeld telefoneren.

En mensen met een dwangneurose zouden vast wel bestaan die dat doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
overstekende tuinkabouter, daar zal je niet veel van merken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dwangneurose? Ik denk eerder dat ze in een psychose zitten en dingen zien of denken die er niet zijn. Ernstig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan en niet alleen bij een wangneurose. Je spreekt dan in de meeste gevallen wel over ongevallen waarbij twee partijen elkaar schampen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja als je blind en doof bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een mus tegen de auto gekregen toen ik met snelheid van 50 km per uur reed. Je wilt niet weten wat voor een klap dat gaf. Ik denk niet dat je zonder dat je het merkt iemand aan kan rijden.