Heeft zorgverlener asvz ervaring met mensen met mcdd?

Ook als het niet gaat met de grootste angst als ouders kunnen overlijden

2 maanden geleden
in: Psyche
TurfGraver
2 maanden geleden
Ervaringen zijn voor elk individu anders.
LeonardN
2 maanden geleden
Laten we zeggen dat ASVZ dat heeft, wat geeft dan
1. De garantie dat jij die persoon treft die die ervaring heeft gehad.
2. Die persoon beter is om met jou om te gaan dan iemand die die ervaring niet heeft gehad. Het is in de regel niet zo dat de zorgverleners hele lijsten op gaan stellen met welke aandoeningen en specifieke angsten hun cliënten wel/niet hebben/hadden.

Geef als eerste antwoord