Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet ik omgaan met onrust in mijn hoofd door de snelle wisseling van begeleiders in mijn zorginstelling?

Ik zit al jaren in een zorginstelling en ik praat veel met begeleiding en hulpverleners over komen en gaan van begeleiders het wisselend erg veel.

Ik kan hierdoor geen rust krijgen ik heb mcdd en ik zoek langdurige genegenheid en veiligheid net heb ik een goed gesprek of band en dan vertrekt weer een begeleiders zodat ik weer minstens 1 jaar iemand moet leren kennen.
Natuurlijk heb ik ook begeleiders gezien vanuit verleden die geen respect hadden die dachten op een bepaalde manier om te gaan waardoor ze niet geschikt waren.

Ik hoor van veel bewoners dat ze het ook haast niet meer bij kunnen houden waren er zo veel verloop is hier maar ook in andere zorginstellingen

een jaar geleden
in: Psyche
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een harde boodschap die je niet wil horen:
Accepteer dat die begeleiders nu eenmaal snel wisselen en dat de genegenheid die je zoekt, niet van hen zal komen.
Maar zou je via je zorginstelling op zoek kunnen naar buddies? Kun je iig je wens tot genegenheid bespreken met je begeleiders?
(Lees meer...)
een jaar geleden
LeonardN
een jaar geleden
+Met mooie tip!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding