Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben heel erg in de war maar mijn dokter denkt dat het wel mee valt waar kan ik hulp nog krijgen?

Wat kan ik doen als ik ook geen hulp krijg van familie en vrienden? Ik wil echt hulp maar weet de wegen niet als mijn doktor mij niet wil helpen.. waar moet ik aankloppen?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Psyche
1.4K
Ritsuka
2 jaar geleden
Wil je dokter je niet doorverwijzen?
Griffin
2 jaar geleden
In de war als in vergeetachtig?
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
ja dokter wil me eigenlijk niet doorverwijzen naar .... ? en nee ben niet vergeetactig maar meer dat ik geen oplossing meer weet voor heel veel financiele problemen en ik ben wel ooit doorgestuurd naar de gemeente maar dan kom je weer bij zo een vrouw die zegt eigenlijk ook niks te kunnen doen
Ritsuka
2 jaar geleden
Is dit hetzelfde als 2019? https://www.startpagina.nl/v/maatschappij/vraag/670484/hulp-uitkom-leven/
tinus1969
2 jaar geleden
Wat is je probleem? Een huisarts is er voor medische problemen, niet voor financiële.
HannekeJanssen
2 jaar geleden
Je klinkt meer als "wanhopig" door je financiele problemen, dan dat je "in de war" bent. Klopt dat? Voor financiele problemen zou je bij bijv. Maatschappelijk werk aan kunnen kloppen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zou dit nogmaals goed met je ouders bespreken, en ze toch proberen over te halen om mee te gaan naar een huisarts of dokter.
En anders vrees ik dat je alleen zal moeten gaan. (Als dat mogelijk is)
(Lees meer...)
2 jaar geleden
Officieel zou ik zeggen, meld je aan bij de Wmo van de gemeente, maar dan kom je dus weer met zo'n vrouw te praten.
Probeer anders eens 113 of Mind Platform.
(Lees meer...)
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding