Wat als je iets leuk vindt maar angst voor de angst hebt?

Snuffelstage lopen 4 uur toen 4 uur andere afdeling aanval gekregen nu angst dat weer gebeurd

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Psyche
Erna55
7 jaar geleden
Is dit de enige keer dat je bang bent geworden ?
Kwam deze angst " zomaar " ? Het zou kunnen dat je het gedrag van een patient niet begreep. Probeer de situatie terug te halen.
Wanneer je kunt te snappen waarom je bang bent geworden , bespreek dan de situatie met je stagebegeleider. Hij of zij kan je vertellen hoe je op de afdeling omgaat met een specifieke situatie.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee ik heb dit al heel lang en weet het nu niet meer .
Psycholoog helpt ook niet.
Bedankt voor uw reactie
Erna55
7 jaar geleden
Dan heeft de pniekaanval dus niets met je snuffelstage te maken.
Je hebt begeleiding van een psycholoog waarvan je zegt dat het niet helpt. Dan doe je er goed aan om met de psycholoog te bespreken dat deze therapie voor jou niet werkt. Mogelijk kan een andere methode of een andere psycholoog je beter helpen.
Bespreek het.

Het beste antwoord

Probeer de situatie opnieuw voor je te zien en beeld je dit keer in dat het positief af liep.
En blijven ademen :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank u
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik ben hierbij tot de conclusie dat ik het niet moet doen viel een last van me af