Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

waarom moet ik eten om in slaap te kunnen vallen?

Dit doe ik al meer dan 10 jaar en krijg het niet afgeleerd. Echt alles geprobeerd.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het ligt er helemaal aan wat je hoe laat en hoe vaak wilt eten. Als je iedere nacht wakker wordt om pak 'm beet half 3 en je gaat eieren bakken met spek en brood en je gaat daarna weer slapen, is dat veel te zwaar. Wat je zou moeten doen is een vrucht eten of liever nog HELEMAAL niets! Je zegt dat je het niet krijgt afgeleerd, alles geprobeerd. Tja, het ligt er maar aan hoe graag je het wilt afleren. Daar gaat het om. Zelfde als Ik ga het proberen (lijnen) NEE : ik BEGIN ... gewoon nu > ligt er dus aan of je achter je beslissing staat of niet. Antwoord je hoeft niet te eten om in slaap te moeten vallen. Dat is dus onzin, want je hebt het je aangeleerd, dan kun je het nu weer afleren. Iedere nacht als je zo'n honger hebt en wakker wordt een glas water drinken en nog eentje als het niet genoeg was. Doe dit vaak genoeg en je hebt geen honger meer. Daarna zul je minder gaan water drinken. Succes! >>Trouwens nog iets : Waarom wil je dit afleren? want als je de hele dag niet eet en dan ineens midden in de nacht wel... dan ben je verkeerd bezit met zogenaamd weinig eten, want eten doe je toch uiteindelijk, maar meestal op een verkeerd moment en meestal ook nog het verkeerde voedsel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100