Bestaat er een goede remedie tegen overmatig veel déjà vu's?

De laatste tijd heb ik zo vaak last van déjà vu's dat ik soms nieteens meer weet of het nou een déjà vu is of niet. Ik word er gewoon helemaal gek van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Psyche
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet te vaak naar uitzending gemist kijken .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voetjes aan de grond houden zou moeten werken.
niet teveel aandacht besteden aan een déjà vu. wat komen gaat komt toch wel, daar hoef je niet bij stil te staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kapperkort: Ik kijk nooit uitzending gemist. zombo: Het ergste wat ik ooit mee heb gemaakt is een Déjà-vu waarvan ik d8 dat het al 8x gebeurt was. eucalypje: Ik geef je gelijk, maar het is moeilijk.

Antwoorden (1)

Zorg voor voldoende nacht rust, keer op keer.
Vermijd drugs, alcohol en koffie.

Die grijze massa is blijkbaar gauw over zijn toeren en dat merk jij in je directe beleving.