Is het normaal dat ik ven zenuwen misselijk word?

Dan heb ik het over de theorie toets! Ik ben zo zenuwachtig ik weet niet of ik hem ga halen heb er zo hard voor geleerd maar er zit er altijd een paar vragen tussen die ik net niet weet. Ik ben bang dat ik net die vragen krijg die ik niet weet!

Toegevoegd na 1 dag:
GESLAAAAAAAAAAAAGDDDDD!!!!!!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Psyche
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb net nog een vraag geopent over dat ik een boek van 2009 heb .. Zou dit er voor kunnen zorgen dat ik zak?

Het beste antwoord

Probeer rustig te blijven. Hoe rustiger jij bent hoe beter je de vraag kan lezen en hoe logischer je kan denken.
Probeer voor jezelf te bedenken: wat gebeurt er wanneer ik het niet haal?
Vaak is het antwoord dan niet zo angstaanjagend. Je wilt het heel graag halen maar wanneer het niet lukt.......dan probeer je het nog een keer.
ALs ik jou was zou ik nu gaan slapen. Zodat je goed uitgerust bent. Je zegt dat je er hard voor geleerd hebt dus vertrouw jezelf er in en probeer rustig te worden. Drink nog even wat en kijk nog even tv en ga dan slapen. Kijk het morgen nog even door als je dat vertrouwen geeft (of juist niet, sommigen worden er juist zenuwachtig van. Mij gaf het altijd wel vertrouwen) en ga dan goed voorbereid je examen in.

Heel veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
GESLAAAAAAAAAAGD!!!!!!!!!

Andere antwoorden (3)

Ja, dat is normaal hoor.
Probeer te ontspannen, muziek aan en gedachten even op 0. Pieker niet over de vragen waarvan je denkt dat je ze niet weet, maar concentreer je op de vragen die je wel weet.
Succes! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij veel mensen komt dit voor, zie het maar als gezonde stress. Rust goed uit voor je theorie en bereid je goed voor, grote kans dat je het haalt ook al ben je nerveus. sommigen zijn niet nerveus, maar bakken er ook niets van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook bedankt voor je antwoord lucht wel gedeeltelijk op dat je zegt dat ik een grote kans maak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt goed geleerd, dus is de kans vele male groter dat je slaagt. Gewoon met een goed gevoel naar die toets gaan, uitrusten, energie opbouwen en voorbereid zijn. Dan komt alles wel goed ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
toi toi toi zoals Jos Brink (r.i.p.) zou zeggen.
Ja dat is normaal. Maar probeer het nu uit je hoofd te zetten. Je moet ontspannen en even niet meer aan die toets denken. Je hebt je best gedaan en er hard voor geleerd, dan zal het heus wel meevallen. Zet nu een grappige film op, zodat je je hoofd even kunt leegmaken. Zo slaap je beter en zal het morgen des te beter gaan met je toets.
Succes!