Kan slapen op een waterbed(electriciteit)(water) invloed hebben op je energieke gesteldheid(bv niet uitgerust wakker worden,meer moe zijn..)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Psyche
1.8K

Het beste antwoord

het elektromagnetisch veld veroorzaakt door je waterbed, kan een duidelijk verstoring geven bij je zelf
Hierdoor kan je klachten krijgen als, slecht in slaap vallen, onrustig slapen, zo maar plotseling wakker worden zonder een aanwijsbare reden, druk gevoel in je hoofd, onrustig dromen, je niet goed kunnen ontspannen ,veel keren wakker worden in de nacht, hoofdpijn, duf gevoel, in de ochtend nog steeds moe zijn, concentratie problemen in de ochtend, die weer weg gaan na het buiten komen.
Trek vlak voor het naar bed gaan de stekker er voor een paar uur uit, dan weet je het snel genoeg.

Je klachten passen ook bij het begin van een burn-out.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke ,maar ik weet zeker dat het geen burn-out is
en we hebben gekozen om een boxspring te kopen,en dat bevalt prima,sta uitgeruster op nu.

Andere antwoorden (1)

Ja volgens mij wel, goede vraag zeg :D