Door bepaalde drugs ga je extra glucose verbranden, hierdoor krijg je een hogere lichaamstemperatuur. Dit is heel gevaarlijk. Je wordt namelijk nog wel moe, maar je hebt teveel energie. Als je dan naar bed gaat dan raak je oververhit door de deken en zou je zo maar eens kunnen overlijden.

Nogmaals: dit geldt niet voor alle drugs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk het wel. Ik merk al na een wijntje dat mn wangen ervan gaan gloeien!

Verder zou het goed kunnen dat als iemand XTC o.i.d. inneemt en uren hard fanatiek gaat swingen zonder te drinken, overhit gaat raken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben je hier al eens gaan kijken?

http://www.drugsforum.info/viewtopic.php?f=27&t=631
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt oververhit raken doordat je hersenen een beetje worden ontregeld. Met name het deel waar je temperatuur wordt geregeld, kan hierbij worden verstoord.
Koppel dat aan intensief dansen en te weinig drinken (dus dan kan je niet meer goed zweten) en je hebt een oververhitting te pakken.