Kan je je leven op nieuw beleven en ervaren??

Er zij dingen in mijn leven die ik niet kan herinneren.
Essenseele
dingen. Dingen die ik moet weten om verder te kunnen en mijn verleden eens achter me kan laten. En voor uit kijken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Psyche
Amadea
13 jaar geleden
Dan zit er maar één ding op: laat je hypnotiseren en vraag de therapeut je terug te laten keren naar die gebeurtenissen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je reïncarneert!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grapje, no offence
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verklaar je nader, vraagsteller. Hoe is dat zo ontstaan?

Antwoorden (2)

Volgens mij kan dit dmv hypnose, maar en psycholoog zal je misschien ook kunnen helpen. Maar moet je je niet afvragen of je die dingen wel wilt weten? Misschien heb je ze niet voor niets verdrongen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eaaentiele dingen, zoals weten wie je ouders zijn kunnen idd wel belangijk zijn om verder te kunnen, ook bv in verband met ziektes.
Het niet kunnen herinneren van traumatische ervaringen echter zijn niet altijd essentieel om te weten. e zijn bij mij gaan purken in herinneringen en dat maakt meer kapot dan me lief is en ik had het dan ook liever niet geweten.
Er is echter geen weg terug, want van werk moet je meewerken an behandeling anders kunnen ze je loon stoppen. Ik weet niet wat jij essentieel vind, maar bezint eer ge begint. Wat de gebruiker boven me ook zegt, je hebt het niet voor niets verdrongen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks. Xx