Slaapwandel probleem.... HELP!!!

Hoe kun je voorkomen dat je 'ongewenst gedrag' vertoont in je slaap. Ik zet s'ochtends de wekker van mijn vriend uit voordat hij hem hoort en verslaapt zich daardoor.. Ik kan me er nooit wat van herinneren.. Maar is hier iets tegen te doen???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Psyche

Het beste antwoord

De wekker ergens anders plaatsen waar jij niet bij kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

je kan jezelf vastmaken aan je bed, maar dit is meer een optie als het echt niet anders kan ;).

*Duct tape, handboeien..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De wekker van je vriend op een bord zetten en wat hoger, dan wordt hij vast eerder wakker, of tegelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een wekker op batterij zonder snoer nemen.
mooi klein modelletje die je vriend zó goed kan verstoppen dat jij 'm alleen maar kan vinden door op het geluid van het alarm af te gaan..... als je vriend dus al wakker is :)

succes, en welterusten :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een wekker die moeilijk te verstellen is nemen of ook je telefoon zetten met een pincode erop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan bij de action alarmpjes kopen die afgaan als je erlangs loopt. Die zou ik vlak voor je bed neerzetten. Meteen wakker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal heeft je huisarts ook veel tips voor dit probleem